مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

تاثیر رند بودن شماره تلفن در فروش سیم کارت همراه اول

سیم کارت رند 

خط رند را می توان جزء  پرطرفدار ترین سیم کارت همراه اول دانست خط رند همراه اول دائمی از کد 1 شروع و تا کد 9و صفر می باشد که در زمان قیمت گذاری سیم کارت  و  فروش سیم کارت ، بسته به نوع و کد و شماره قیمت سیم کارت ها با هم  متفاوت است. یکی از جذاب‌ترین بخش خرید سیم کارت همراه اول، بررسی رند بودن سیم کارت است. برای تشخیص شماره رند و سیم کارت رند ، از برخی طبقه‌بندی‌ها استفاده می‌کنند. به عنوان مثال سیم کارت کد 1 از قیمت بالاتری نسبت به سیم کارت کد 2 و سیم کارت کد 3 برخوردار است. اگر چهار رقم یا بیشتر، از اعداد تلفن همراه به صورت متقارن کنار هم قرار گرفته باشند، به عنوان رند آینه ای، از قیمت بالایی برخوردار است.

همچنین اگر چهار رقم یا بیشتر، از اعداد تلفن همراه، پس از پیش شماره، به صورت پلکانی افزایش یا کاهش پیدا کرده باشند، به عنوان رند پله‌ای از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

برخی از خطوط نیز سه رقم ابتدایی و سه رقم انتهایی آن‌ها مشابه و تنها رقم وسط آن‌ها متفاوت است که آن‌ها را رند ترازویی می‌نامند.

اگر در ابتدا یا انتهای تلفن همراه تاریخ تولد که معمولاً سال شمسی است، وجود داشته باشد، رند تاریخ تولدی می‌نامند.

اگر تعدادی از اعداد تلفن همراه به طور مرتب از کم به زیاد یا از زیاد به کم، در کنار هم قرار گرفته باشند، آن‌ها را رند ترتیبی می‌نامند. به این ترتیب می‌توان گفت در ارزان‌ترین سیم کارت‌های همراه اول، هیچ گونه اعداد رندی وجود ندارد.

در مورد سیم کارت 0912 همراه اول یک استثنا وجود دارد و آن این است که به دلیل اعتبار بالای آن جزء خطوط گران قیمت به حساب می آید. 

سیم کارت های اعتباری نیز یکی از سیم کارت های همراه اول می باشد که قیمت این سیم کارت ها در بازار نسبت به سیم کارت های دائمی بسیار پایین  می باشد. در خرید خط همراه اول، به طور کلی می‌توان گفت سیم کارت‌های اعتباری نسبت به سیم کارت‌های دائمی از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. یکی از دلایل اصلی گران‌تر بودن سیم کارت‌های دائمی همراه اول نسبت به اعتباری این است که از ابتدای فروش، این اپراتور سیم کارت‌های دائمی خود را با قیمت بالاتری به فروش رساند.

سیم کارت اعتباری، بدون داشتن نوع رندی و کارکرده بودن، جزو سیم کارت‌های ارزان همراه اول شناخته می‌شود. به دلیل اینکه مرجع مشخصی برای تعیین قیمت سیم کارت همراه اول وجود ندارد، و نسبت به بازار قیمت سیم کارت ها متغییر است.

 

۱۴۰۱/۱۱/۱۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت