مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

دستور توقف قرعه کشی در سرویس‌های ارزش افزوده توسط ایرانسل

فروش سیم کارت

اپراتور بزرگ ايرانسل به‌منظور ارتقای تجربه‌ مشتركان خرید سیم کارت های خود، از ابتدای دی ماه 97، اجرای سرويس‌های جديد ارزش افزوده‌ خود بر پايه‌ قرعه‌كشی و عضويت مشترکان  سیم کارت  را متوقف كرده و از هرگونه اقدامی كه در راستای حفظ حقوق مشتركان سیمکارت های ایرانسل باشد استقبال می‌كند."

امروز ایرانسل نیز همچون همراه اول با انتشار بیانیه جدیدی در توییتر از ممنوعیت قرعه کشی در سرویس‌های ارزش افزوده خبر داد. 

روز گذشته ابوذر مهرمنش، مدیرکل خدمات ارزش افزوده همراه اول با انتشار یک توییت از عدم استفاده از قرعه‌کشی برای جوایز سرویس‌های ارزش افزوده خبر داد، و گفت طبق دستورالعمل جدید از این تاریخ به بعد اعطای هر نوع جایزه در سرویس‌های ارزش افزوده در قالب قرعه‌کشی ممنوع بوده و جوایز صرفا بر اساس فعالیت کاربران در سرویس اعطا می‌شود. 

از جمله نکات مثبت ممنوعیت قرعه کشی در سرویس‌های ارزش افزوده که سیم کارت های همراه اول و ایرانسل تصمیم به اجرای آن گرفته‌اند، جلوگیری از این قبیل سواستفاده‌ها می‌باشد.

ایرانسل در متن بیانیه‌ خود نوشت:

 

۱۳۹۸/۱/۲۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت