مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

بسته‌های تخفیف تعطیلانت آذرتل، مخصوص روزهای تعطیل

آذرتل به عنوان یک اپراتور مجازی شرایطی را برای کاربران خود ایجاد کرده است تا در روزهای تعطیل از تخفیف ویژه‌ای بهره‌مند شوند.

این طرح که، طرح تعطیلانت نام دارد از چهارشنبه شب هر هفته آغاز شده و تا پایان جمعه ادامه خواهد داشت. علاوه بر این تمام روزهای تعطیل هفته (تعطیلات رسمی و غیر رسمی) شامل این طرح می‌باشد.

در این ایام مشترکین می‌توانند با خرید سیم کارت از هر اپراتوری که مد نظر آنهاست و خرید بسته‌های تعطیلانت از اینترنت پرسرعت آذرتل که به گفته این اپراتور مجازی قیمت آن از دیگر اپراتورهای تلفن همراه  کمتر است، بهره‌مند گردند.

در صورتی که بر روی سیم کارت خود بسته فعالی داشته باشید اولویت مصرف با بسته‌ای است که تاریخ تاریخ انقضای زودتری دار، بنابراین زمانی که بسته‌های تعطیلانت را خریداری می‌کنید، بسته عادی شما حفظ شده و پس از پایان بسته تعطیلانت مابقی آن استفاده خواهد شد.

توجه داشته باشید، بسته‌های تعطیلات آذرتل هیچگونه محدودیتی در خرید نداشته و شما می‌توانید در ایام تعطیل چندین بار این بسته‌ها را خریداری  و در سیمکارت خود استفاده کنید نمایید.

۱۳۹۷/۸/۲۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت