مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

انواع سیم کارت های همراه اول

خط رند همراه اول

خرید سیم کارت همراه اول ( اعتباری یا دائمی ) به صرفه است؟ به جرات می توان گفت که سیم کارت های همراه اول محبوب تریین سیمکات ها در بین تمامی اپراتورهای فروش سیم کارت می باشند. سیم کارت همراه اول  به دو دسته ی سیم کارت های دائمی و اعتباری و سیم کارت های تقسیم می شوند.

سیم کارت رند همراه اول به دسته های متفاوتی تقسیم کی شوند.

به عنوان مثال  : سیم کارت کد 1 ، سیم کارت کد 2 ، سیم کارت کد 3 از جمله گران ترین نوع شماره های این اپراتور می باشند. 

در زمان خرید سیم کارت همراه اول ، این اپراتور دو نوع سیم کارت را به شما معرفی می کنند. سیم‌ کارت‌های دائمی همراه اول به آن دسته از سیم ‌کارت‌هایی اطلاق می‌شود که میزان مکالمات قابل انجام تماس اعم از (داخل کشور، خارج از کشور) با آن سیم‌ کارت، بدون نیاز به اعتبار خریداری شده (از طریق خرید کارت شارژ و یا روش های اعلامی) توسط مشترک دارد. بنابراین مشترک می‌تواند به صورت دائمی از آن استفاده نموده و هزینه مکالمات خود را بصورت ماهیانه بصورت قبض پرداخت نماید.

متقاضیان خرید سیم کارت های دائمی همراه اول پس از انجام مراحل ثبت نام و دریافت سیم کارت دائمی همراه اول به عنوان مشترک شناخته شده و درپایان دوره دو ماهه برای ایشان صورتحساب صادر می‌گردد.

درصورت عدم استفاده از سیم کارت دائمی همراه اول نیز هزینه‌های آبونمان ، خدمات ویژه ، عوارض و مالیات در صورتحساب دوره منظور می‌گردد.

دسته ی دوم سیم کارت های اعتباری این اپراتور می باشد. سیم کارت های اعتباری نیاز به خرید شارژ برای برقراری ارتباط دارند. مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول می‌توانند با استفاده از کدهای دستوری ، اپلیکیشن‌ها و سایر روش‎ها ، سیم کارت اعتباری همراه اول خود را شارژ کنند.

با هر کد ملی چه تعداد میتوان سیم کارت اعتباری همراه اول به نام زد؟

تعداد ثبت نام برای هر متقاضی نامحدود و واگذاری به روز و بر اساس ظرفیت شبکه و امکانات فنـی در هر استان بصورت مجزا صورت می‌پذیرد لیکن به موجب ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رعایت سقف مجاز واگذاری به مشترکین حقیقی تا حداکثر 10 سیم کارت فعال برای هر مشترک است ، امکان فعال نمودن بیش از 10 سیم کارت ثبت نام شده به ازای هر مشترک مقدور نمی‌باشد.

انواع وضعیت سیم‌ کارت اعتباری همراه ‌اول

استفاده نشده، فعال نشده (idle): وضعیت سیم ‌کارت در زمان تحویل

فعال (Active): با برقراری اولین ارتباط مشترک یا ارسال پیامک وارد وضعیت فعال شده و می تواند از سرویس‌ها و امکانات موجود استفاده نماید.

یکطرفه (Suspend): هنگامیکه دوره اعتبار سیم ‌کارت (براساس اعتبار زمانی و یا اعتبار ریالی، کارت شارژ خریداری شده) به پایان می‌رسد سیم کارت مشترک یکطرفه می‌شود ، مشترک ظرف مدت 2 ماه باید اقدام به افزایش اعتبار نماید.

در طول این مدت مشترک صرفاً تماس و پیام کوتاه دریافت می‌نماید و قادر به برقراری ارتباط یا ارسال پیام کوتاه نمی‌باشد و اگر از اعتبار مکالمه دوره گذشته مبلغی باقی مانده باشد در صورت شارژ ، اعتبار باقیمانده به اعتبار جدید اضافه می‌گردد.

غیر فعال (Disable): اگر مشترک در دوره وضعیت یکطرفه اقدام به افزایش اعتبار ننماید (طی 2 ماه) وارد وضعیت غیرفعال می‌گردد، در این مدت (12 ماه) کلیه خدمات به استثناء امکان تماس با مراکز کمک‌های اضطراری غیر فعال بوده لیکن شماره مشترک حفظ خواهد شد و در صورت شارژ اعتبار باقیمانده از دوره قبل به دوره جدید منتقل نخواهد شد.

سلب امتیاز (Pool): درصورت عدم افزایش اعتبار در وضعیت غیرفعال (طی 12 ماه) شماره و حق الامتیاز سلب می گردد.

۱۴۰۱/۱۰/۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت