مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت ایرانسل خود را غیر حضوری بسوزانید

  سیم کارت 

اگر به هر دلیلی بعد از خرید سیم کارت های اعتباری ایرانسل قصد سوزاندن و غیر فعال کردن آن سیمکارت را داشتید توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید. سیم کارت های ایرانسل را می توان به دو صورت حضوری و غیر حضوری سوزاند. به صورت حضوری با مراجعه به دفاتر فروش سیم کارت های ایرانسل اقدام به سوزاندن این سیم کارت ها کنید. اما روشهای سوزاندن غیر حضوری را در ادامه آورده ایم :

روش سوزاندن سیمکارت اعتباری ایرانسل به صورت غیر حضوری

برای سوزاندن سیم کارت ایرانسل خود به صورت غیر حضوری از طریق یکی از روش های زیر اقدام نمایید:

۱- با شماره ۷۰۰ یا ۷۰۳۳ (از خط ایرانسل) یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس بگیرید.

۲- از طریق سیستم نسخه وب ایرانسل‌من 

ابتدا از یک خط ایرانسلی با شماره ۷۰۰ تماس بگیرید و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را از تلفن ثابت شماره گیری نمایید. سپس با شماره گیری عدد صفر از گوشی همراه، یا شماره گیری عدد یک از تلفن ثابت به اپراتور وصل خواهید شد. بعد از اتصال به اپراتور با ارائه شماره سریال سیم‌کارتتان که روی خود سیم‌کارت یا روی پوکه آن می باشد، نسبت به سوزاندن سیم کارت خود اقدام کنید.

روش سوزاندن سیمکارت اعتباری ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید و مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

روی سه خط بالا را لمس کنید. گزینه “خدمات سیم کارت” را انتخاب کنید. وارد قسمت “مسدود/ رفع مسدود” شوید. باید علت مسدود کردن سیم کارت خود را وارد کنید. در پایان “قطع یکطرفه” را انتخاب کنید. نحوه مسدود کردن و یا سوزاندن سیم کارت همراه اول به صورت حضوری و غیر حضوری

 گفتنی است این اپراتور برای رفاه حال مشترکان خود روز به روز در حال ارتقا دادن  این اپلیکیشن می باشد و مشترکان این اپراتور با نصب "ایرانسل من" به راحتی می توانند از امکانات این اپلیکیشن برخوردار شوند

 

۱۴۰۱/۹/۱۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت