مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

با خرید سیم کارت وام بگیرید

سیم کارت رند همراه اول

سیم کارت رند با توجه با اعتبار بالایی که دارد می تواند ضامن شما برای دریافت وام شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی شرایط دریافت وام بی قیدو شرط با خرید سیم کارت بپردازیمبه دلیل بالارفتن بیش از حد قیمت سیم کارت ها، مزایایی را برای صاحبان سیم کارت  در نظر گرفته اند. یکی از این مزایا وام سیمکارت است که بعد از فروش سیم کارت به صاحبان سیمکارت ها اختصاص داده شده است.

حال این سوال پیش می آید که چگونه وام سیم‌کارت بگیرم؟ اگر شما هم به دنبال وام سیم کارت هستید و میخواهید جواب کامل و جامعی در مورد این که چگونه وام سیم‌کارت بگیرم؟ را بدست آورید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

وام سیم کارت یکی از راحترین و سریع ترین وام فوری در ایران است که بعد از خرید سیم کارت مالک خط همراه اول تنها با در رهن گذاشتن خط موبایل خود بدون چک . سفته و ضامن سریعا وام فوری خط خود را دریافت می نماید.

کاربران برای اطلاع از مبلغ وام می توانند با مراجعه به مراکز فروش سیم کارت ،  سیم کارت خود را قیمت گذاری کنند و از مبلغ وامی که شامل حالشان می شود اطلاع کسب کنند. قیمت گذاری سیم کارت به کاربران کمک می کند تا از قیمت سیم کارت خود در بازار مطلع شوند.

همه چیز درباره وام سیم‌کارت 

مالک سیم کارت همراه اول می تواند با در رهن گذاشتن خط موبایل خود بدون چک، سفته و ضامن وام فوری خط خود را دریافت کند. گفتنی است وام سیم‌کارت یکی از راحترین و سریع ترین وام ها در ایران است.

همچنین برای سیمکارت هایی با بیش از بیست سال سابقه نیز وام سیم کارت با شرایط ویژه در نظر گرفته شده است بدین صورت که  به دارندگان خط تلفن همراه اول (سیم کارت خط ۰۹۱۲ تهران و کرج)، وام سیم کارت یا وام خرید خط به میزان ۹۵ درصد قیمت ارزش سیم کارت را به عنوان وام سیم کارت همراه اول، به شما کاربران عزیز اعطا می گردد. 

  1. وام خط موبایل ۹۱۲ به دارندگان این سیم کارت ها باکد ۱  حداقل  از  ۱۵ میلیون به بالا وام داده می شود. 
  2. وام خط موبایل ۹۱۲ به دارندگان این سیم کارت ها باکد ۲  حداقل  از  ۱۰ میلیون به بالا وام داده می شود. 
  3. وام خط موبایل ۹۱۲ به دارندگان این سیم کارت ها باکد ۳  حداقل  از  ۵ میلیون به بالا وام داده می شود. 
  4. وام خط موبایل ۹۱۲ به دارندگان این سیم کارت ها باکد ۴ حداقل  از  ۳ میلیون به بالا وام داده می شود. 

نکته مهمی که شما کاربران عزیز باید به آن توجه داشته باشید این است که مدت زمان بازپرداخت تسهیلات (وام موبایل) ۴ تا ۱۲ ماه می‌باشد. همچنین درصد سود تسهیلات به صورت ۲.۵ درصد بدون احتساب کارمزد به مشترکین تعلق میگیرد.

همه مدارک مورد نیاز وام سیم کارت

  1. اصل سند سیم کارت
  2. سیم کارت موجود در تلفن همراه تنها جهت شناسایی مالکیت شما در امور مشترکین مورد نیاز است. 
  3. اصل کارت ملی شما به عنوان متقاضی و کپی آن نیز مورد نیاز است. 
  4. آخرین قبض پرداخت شده یا نشده صورت‌حساب میان‌دوره خط موبایل شما به عنوان دارندگان خط برای مدت زمانی که هنوز قبضی برای آن مدت صادر نشده است، مورد نیاز می باشد. 
  5. همچنین حضور شما به عنوان شخص مالک سیم کارت برای دریافت وام سیم کارت مورد نیاز است. 

مدت زمان دریافت وام سیم کارت

شما متقاضیان عزیز دریافت وام سیم کارت، با مراجعه به نمایندگی رسمی همراه اول می توانید وام سیم کارت دریافت کنید. پس از بررسی مالکیت سیم کارت، مبلغ وام درخواستی شما حداکثر ظرف نیم ساعت به حساب شما واریز می گردد و می توانید تا زمان واریز مبلغ وام به حساب و تعیین اقساط اقدام نمائید.

به چه سیم کارت هایی، وام سیم کارت اعطاء می گردد؟

نوع سیم کارت های قابل پذیرش جهت دریافت وام خط موبایل خطوط همراه اول ۰۹۱۲ با کد های ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و اگر خط شما رند باشد به کد های ۵ و ۶ و ۸ و ۹ شما نیز وام خط موبایل تعلق می گیرد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در حال حاضر وام فقط به خطوط با ارزش بالای ۱۵ میلیون تعلق میگیرد. 

۱۴۰۱/۹/۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت