مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

تشخیص سیم کارت کارکرده از سلب امتیاز شده

خرید سیم کارت

سیم کارت سلب امتیاز شده چه سیم کارتی است؟ چطور می توان این سیمکارت ها را از صفر و کارکرده تشخیص داد؟ توجه داشته باشید که در زمان مراجعه به دفاتر فروش سیم کارت چند مورد را باید بررسی کنید. آیا تا به حال درباره سیم کارت سلب امتیاز شده چیزی شنیده‌اید؟ در زمان  خرید سیم کارت  یکی از موارد بسیار مهمی است که در وهله اول توجه خریدار را به خود جلب می‌کند قیمت سیم کارت می باشد. در ادامه، نوع سیمکارت شماره رند ) است که بسیار اهمیت دارد و نوع رندی سیم کارت نیز در خرید آن بسیار موثر است.

اما نکته‌ای که بسیار اهمیت دارد و ممکن است از قلم بیفتد، سابقه سیم کارت است. فرقی نمی‌کند شما بخواهیدسیم کارت همراه اول بخرید و یا سیم کارت ایرانسل در هر صورت برای اینکه خرید بهتری داشته باشید، لازم است در این زمینه تحقیق کنید تا بتوانید سیم کارت مورد نظرتان را با اطمینان خاطر بخرید.

یکی از این موارد که شاید یک کارشناس می‌تواند در رابطه با آن نظر تخصصی بدهد، سابقه سیم کارت است. در این مطلب قصد دارم به شما راهکاری را آموزش دهم تا بتوانید خودتان و بدون نیاز به صرف هزینه درباره سیم کارت تخصصی‌تر عمل کنید.

سیم کارت ها از نظر وضعیت کارکرد به دو دسته کلی صفر و کارکرده تقسیم می شوند.

سیم کارت صفر چیست؟

سیم کارت صفر به سیم کارتی گفته می‌شود که تاکنون فعال نشده باشد و هیچ‌گونه استفاده‌ای از خدمات آن اعم از مکالمه، پیامک و اینترنت نشده باشد. بنابراین در نظر داشته باشید که سیم کارت‌هایی که مدتی خاموش بوده‌اند، سیم کارت صفر تلقی نمی‌شوند.

سیم کارت کارکرده و سیم کارت کم کارکرد چیست؟

همان طور که از اسم سیم کارت کارکرده پیداست، به سیم کارت هایی که فعال شده‌اند سیم کارت کارکرده می‌گویند. ممکن است سیم کارتی فعال شده و از آن استفاده نشده باشد در این صورت نیز به آن کارکرده می‌گویند.

بنابراین اگر سیم کارتی را فعال کنیم، با آن یک‌بار تماس بگیریم و یا یک پیامک ارسال کنیم و یا حتی از سرویس اینترنت آن استفاده کنیم؛ دیگر آن خط صفر نیست و به عنوان خط کارکرده معرفی می‌شود.

از طرفی دیگر اگر سیم کارتی فعال شده باشد اما از آن استفاده کمی شده باشد و یا زنگ خور به خصوصی نداشته باشد، در این صورت به آن کم کارکرد و یا در حد صفر می‌گویند. در این میان سیم کارت‌هایی وجود دارند که مدت زمانی خاموش و بلااستفاده بوده‌اند و به همین منظور به عنوان سیم کارت کم کارکرد نیز فروخته می‌شوند.

برخی از سیم کارت‌ها مانندسیم کارت های دائمی همراه اول کد 1 تا 7 به دلیل عدم واگذاری و اتمام سر شماره‌ها در سال‌های گذشته دارای خطوط صفر نیستند و کلیه خطوطی که با کدهای مذکور در بازار خرید و فروش می‌شوند از نوع کارکرده می‌باشند. البته ممکن است خطوط کد 5، 6 و 7 در بازار به صورت صفر هم یافت شود.

اگر شما قصد خرید سیم کارت همراه اول صفر را دارید باید در این زمینه اطلاعات کافی را داشته باشید و با حس اطمینان خاطر نسبت به خرید آن اقدام کنید.

حال که در مورد سیم کارت صفر، کارکرده و کم کارکرد (در حد صفر) یک پیش زمینه بدست آوردید، بهتر می‌توانید در مورد نوع سیم کارتی که می خواهید بخرید تصمیم بگیرید اما هنوز فوت کوزه گری را عنوان نکرده‌ام...

در مورد سیم کارت‌هایی که فعال شده‌اند، نکته‌ای وجود درد که در هنگام خرید سیم کارت باید به آن توجه کنید. سیم کارت‌هایی که سلب امتیاز شده اند!!!

سیم کارت سلب امتیاز شده به چه سیم کارت‌هایی گفته می‌شود؟

سیم کارت سلب امتیاز شده به سیم کارت‌هایی گفته می‌شود که اپراتور طبق قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشترک را از استفاده از خدمات خط منع کند.

 

۱۴۰۱/۸/۲۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت