مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

ضرورت خرید سیم کارت های عراقی در سفر اربعین

خرید سیم کارت های عراقی برای سفر اربعین به دلیل ترافیک شبکه و ضعیف بودن بسترهای ارتباطی کشور عراق دراین ایام یکی از اولویت های زائران این سفر معنوی می باشد  همچنین استفاده از خدمات رومینگ، نیز یکی از گزینه‌هایی هستند که زائران کربلا برای برقراری ارتباط به آن فکر می‌کنند.در این مقاله قصد داریم دربارهٔ سیم کارت عراقی، نحوه خرید سیمکارت عراقی از مراکز فروش سیم کارت ، انواع سیم کارت عراقی و مزایا و معایب آن صحبت کنیم.

انواع اپراتر های عراقی که در این ایام آماده خدمت رسانی به متقایان این سیم کارت ها می باشند عبارتند از:

1-سیم کارت کورک تلکام

2- سیم کارت های آسیاسل

3-سیم کارت های زین

سیم کارت کورک تلکام

اگر قصد خرید سیم کارت کورک تلکام را دارید، می‌توانید هزینهٔ مکالمهٔ درون شبکه را نیم‌بها کنید. برای نیم‌بها کردن هزینهٔ مکالمهٔ درون شبکه با سیم کارت کورک تلکام، باید کد دستوری #۲۵۴* را شماره‌گیری کرده و ۱۵۰۰ دینار از شارژ را پرداخت کنید تا بتوانید با ۶ نفر مکالمهٔ نیم‌بها داشته باشید.

سیم کارت آسیاسل

اگر شما و همسفران‌تان در سفر اربعین از سیم کارت آسیاسل استفاده می‌کنید، می‌توانید هزینهٔ مکالمه درون شبکهٔ خود را نیم‌بها کنید. برای نیم‌بها کردن هزینهٔ مکالمه با سیم کارت آسیاسل، باید عدد ۲ را به شماره ۲۹۳ پیامک کنید و ۵۰۰۰ دینار از شارژ را پرداخت کنید. هزینهٔ تماس درون شبکهٔ آسیاسل برای هر ثانیه ۳ دینار و هزینهٔ تماس از آسیاسل به سایر اپراتورهای عراق، برای هر ثانیه ۵ دینار است. برای دریافت تنظیمات اینترنت سیم کارت آسیاسل باید یک پیامک خالی به شمارهٔ ۱۹۶۰ ارسال کنید.(قیمت هر هزار دینار عراقی در تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۱ حدوداً ۲۰ هزار تومان است.)

سیم کارت زین

زائرانی که از سیم کارت زین استفاده می‌کنند، می‌توانند هزینهٔ مکالمه درون شبکهٔ خود را نیم‌بها کنید. برای این کار باید عدد ۲ را به شمارهٔ ۲۰۳۴ پیامک کرده و ۵۰۰۰ دینار از شارژ را پرداخت کنند.

در این سفر معنوی اغلب اوقات زائران به صورت گروهی به کشور عراق سفر می‌کنند و به همین دلیل استفاده از سیم کارت عراقی برای ارتباط داخلی بین اعضای کاروان‌ها هزینه کمتری نسبت به خدمات رومینگ دارد. به همین دلیل استفاده از سیم کارت عراقی و خرید آن، راهی به‌صرفه‌تر به نظر می‌رسد.

 

۱۴۰۱/۶/۲۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت