مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های همراه اول بسته‌های «هدیه» و «جبرانی» اینترنت دریافت می کنند

سیم کارت های  همراه اول  بسته‌های «هدیه» و «جبرانی» اینترنت دریافت می کنند. اپراتور بزرگ همراه اول به منظور تکریم و رضایت مشترکان سیمکارت های خود، بسته‌های هدیه و جبرانی ویژه‌ای در نظر گرفته است. به گزارش «تعادل» از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول یک بسته هدیه اینترنت برای کلیه مشترکان دایمی و اعتباری خرید سیم کارت های خود در نظر گرفته که قابلیت فعالسازی آن با تمامی بسته‌های اینترنت فعال بعد از فروش سیم کارت  وجود دارد.

این بسته هدیه همراه اول، یک گیگابایت حجم و پس از فعالسازی تا ۲۴ ساعت مهلت استفاده دارد. تمامی مشترکان دایمی، اعتباری و سیم کارت انارستان می‌توانند این بسته رایگان را فقط یک بار و با شماره‌گیری «ستاره ۹۸ ستاره ۱ مربع» دریافت کنند. همچنین برای مشترکانی که در ایام قطع اینترنت بسته دیتا داشته‌اند، همراه اول طرح جبرانی ویژه‌ای در نظر گرفته است؛ در این طرح جبرانی، به مشترکان دارای انواع بسته‌های اینترنت، بسته‌ای رایگان متناسب با مشخصات بسته از منظر زمانی و حجمی اختصاص داده می‌شود که جزییات آن از طریق پیامک به اطلاع ایشان خواهد رسید.

۱۴۰۱/۵/۲۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت