مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

تبدیل سیم‌کارت اعتباری همراه اول به دائمی با 30% تخفیف

سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنید و 30 درصد تخفیف و 30 گیگ اینترنت بگیرید. مشترکان سیمکارت های اعتباری همراه اول می توانند بدون خرید سیم کارت دائمی همراه اول و بدون فروش سیم کارت اعتباری خود، سیمکارت خود را به دائمی تبدیل کنند. این در حالی است که این اپراتور طرح تبدیل خطوط اعتباری همراه اول به دائمی را تا آخر مهرماه امسال با ۳۰ درصد تخفیف به مشترکان خود ارائه کرده است

 مشترکان اعتباری همراه اول که متقاضی استفاده از این طرح هستند در بازه زمانی ۲۲ شهریور تا پایان مهرماه ۱۴۰۰، جهت هزینه سرویس تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی به جای پرداخت ۱۰۰ هزار تومان با پرداخت مبلغ ۷۰ هزار تومان از مزایای این سرویس از جمله بسته خوش آمد سیم کارت دائمی که شامل فعال شدن بسته اینترنت ۳۰ گیگابایت به مدت یک ماه از زمان فعالسازی است، بهره مند می‌شوند.

 مشترکان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول به آدرس https://shop.mci.ir/prepaid-to-postpaid، با ورود به قسمت سیم کارت، انتخاب منوی تبدیل اعتباری به دائمی، وارد نمودن شماره تلفن اعتباری، ارسال رمز یکبار مصرف، مطالعه و تایید قوانین و شرایط و ارسال تاییدیه جهت کسر هزینه تبدیل از مبلغ اعتبار به راحتی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند.

 همچنین امکان تبدیل سیم کارت از اعتباری به دائمی برای همه مشترکان از درگاه اپلیکیشن "همراه من" نیز فراهم شده و مشترکان می‌توانند از این طریق نیز، سیم کارت خود را از اعتباری به دائمی تبدیل نمایند، البته برای تبدیل سیمکارت در درگاه "همراه من"، مشترک پس از ورود به آخرین نسخه، ابتدا وارد قسمت "خدمات" شده و پس از آن بخش "تبدیل سیم کارت" را انتخاب نموده و پس از انجام مراحل بعدی، سیم کارت او به دائمی تبدیل خواهد شد.

 امکان فعال سازی این سرویس، همچنان به صورت حضوری در مراکز اعلام شده در سایت همراه اول به آدرس https://mci.ir/mci-offices نیز وجود دارد و لازم است مالک خط با همراه داشتن کارت ملی و سیم کارت فعال نسبت به تکمیل و امضای فرم مربوطه اقدام کند.

۱۴۰۱/۵/۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت