مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت های همراه اول و کارت هدیه اینترنت داخلی

فروش سیم کارت

سیمکارت های همراه اول را می توان یکی از سیم کارت های پرطرفدار در بین متقاضیان خرید سیم کارت دانست. این اپراتور کارت هدیه اینترنت داخلی را ارائه کرده است که یکی از محصولات جدید همراه اول است.

مشترکین سیم‌کارت با استفاده از کارت هدیه اینترنت داخلی می توانند می توانند از محتوا های داخلی به صورت رایگان بهره مند شوند .

این اپراتور همواره در تلاش است تا خدمات متنوع و منحصر به فردی را ارائه دهد . همراه اول اولین اپراتور است که در ایران شروع به فعالیت کرده است .کلیه مشترکان سیم کارت همراه اول می توانند کارت هدیه اینترنت داخلی استفاده کنند .
کارت هدیه اینترنت داخلی دارای محتوا های ویژه ای است . کلیه مشترکان سیمکارت همراه اول دائمی و هم مشترکان سیم کارت همراه اول اعتباری” و نیز مشترکان انارستانی می توانند از آن بهره مند شوند . این طرح ویژه فاقد تمدید خودکار زمانی و حجمی می باشد . امکان فعال سازی آن با کلیه بسته های اینترنت و ترکیبی وجود دارد .
نحوه فعال سازی کارت هدیه اینترنت داخلی همراه اول
این کارت هدیه اینترنت دارای محتوای ویژه می باشد که شامل سایت های منتخب داخلی می باشد . مشترکان همراه اول  که تمایل دارند از این طرح ویژه استفاده کنند . می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری # ۶۵ * ۱۰۰ * و یا # ۱۳۱ * ۱۰ * اقدام کنند .
همان طور که اشاره کردیم این کارت هدیه ها فقط مخصوص اینترنت داخلی می باشد . منظور از اینترنت داخلی این است که فقط در سایت های منتخب داخلی تعیین شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از این کارت هدیه استفاده کنند . سایت های منتخب شامل پیام رسان های منتخب داخلی ، شبکه روبیکا ، شبکه شاد ، سایت های دانشگاه و مراکز علمی و سایت های همراه اول می باشد .
مشترکین کلیه سیم کارت های همراه اول هم “سیم کارت همراه اول دائمی” و سیمکارت همراه اول اعتباری دقت کنند که در صورتی که مشترک غیر از موارد بالا مصرف کند . حجم مصرفی مشترک از سایر بسته های اینترنتی فعال مصرف می شود . در صورت نداشتن بسته اینترنتی فعال با نرخ تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد .
در صورت استفاده از نرم افزار های تغییر دهنده مانند فیلتر شکن ، امکان تشخیص ترافیک داخلی وجود نداشته است . مصرف از بسته‌های دیگر محاسبه خواهد شد. در صورت نداشتن بسته و فعال بودن سرویس تعرفه آزاد ، با نرخ تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد .

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت