مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

کشف 5 هزار سیم کارت فعال و بدون هویت در فارس

خرید فوری سیم کارت

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف و ضبط 5 هزار سیم کارت فعال و بدون هویت در این استان خبر داد و گفت: متهم اصلی فروش و توزیع این سیمکارت‌ ها توسط کاراگاهان پلیس فتای فارس دستگیر شده است.

سردار احمدعلی گودرزی یکشنبه 24 تیر در یک کنفرانس خبری بیان کرد: در پی شکایات متعدد توسط تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری‌های اینترنتی، افترا و نشر کاذیب در فضای مجازی و برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی به صورت اینترنتی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های فنی مشخص شد که متهمان با سیم کارت‌ های جعلی و براساس اسناد و مدارک هشت و هزار و 163 تبعه هندی، فیلیپینی، عراقی و... که ثبت شده در دیتابیس آنها بود، اقدام به فروش سیم کارت کرده بودند. فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: پس از تحقیقات تخصصی پلیس، شخصی با هویت مشخص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در بازدید از منزل و خودروی وی نیز حدود پنج هزار سیم کارت کشف شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: این متهم به همراه یک متهم سابقه‌دار دیگر در شهرستان فسا اقدام به ثبت شرکتی تحت عنوان "نگین صنعت فسا مهر جنوب" کرده بودند و در حالی‌که این شرکت هرگز راه‌اندازی نشد اما با استفاده از مدارک آن درخواست دیتای پیام رسان از شرکت مخابرات کرده بودند.

وی اضافه کرد: متهمین از هشت هزار سیم کرت خریداری شده حدود سه هزار سیم کارت را به فروش رسانده بودند. پلیس فتا از طریق پرونده‌های فاقد هویت متوجه فروش این مقدار سیم کارت شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهم اصلی پیش از این به مدت دو سال به دلیل تخلف در یکی ز نمایندگی‌های دفتر پیشخوان متواری بوده، عنوان کرد: با توجه به رند بودن شماره‌ها، سیم کارت‌ ها با مبالغ گوناگون به فروش رسیده است. هر سیم کارت تنها دو ماه اعتبار داشته است.

۱۳۹۷/۶/۱۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت