مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم‌کارت های «شاد» توزیع نمی شوند

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت شاد منتفی شد. «با توجه به بازگشایی مدارس و آموزش مجازی و همچنین با توجه به وضعیت قرمز کرونا در اکثر استان‌ها، حاجی میرزایی گفت موظفیم که انواع آموزش را پیش‌بینی کنیم و در اختیار قرار دهیم و این کار را انجام دادیم، اما مرجع صلاحیت‌دار برای اینکه حضور افراد در مدرسه ضرر دارد و باید و نباید مدارس تعطیل شود.

ستاد ملی کروناست و در مصوبه این هفته هم هر منطقه‌ای که مشکلاتشان حاد می‌شود به پیشنهاد وزارت بهداشت و وزارت کشور، ستاد ملی کرونا، اختیاراتی تفویض کرد.
حاجی‌میرزایی افزود: مدارس در هر صورت باز است زیرا حلقه اتصال ما با معلمان و دانش‌آموزان است و باید جریان آموزش را پیگیری و کنترل کنند و اطمینان پیدا کنند که کار تحصیل دانش‌آموزان به خوبی انجام می‌شود و به مشکلی برنخوردند و اگر مشکلی دارند، حل و فصل کنند، بنابراین مدارس قطعا باز هستند. وی درباره وضعیت اینترنت «شاد» گفت: اینترنت «شاد» رایگان است و اگر کسی با مشکلی مواجه شده است، بگوید؛ چون بنده با وزیر ارتباطات صحبت کردم و از چند روز قبل این کار انجام شده است و در حال حاضر همه خدمات ارائه شده روی بستر «شاد»، رایگان است.
وزیر آموزش و پرورش درباره گلایه‌ها از سرعت اینترنت «شاد»، اظهارداشت: سرعت پایین نیست؛ مشکلاتی که در «شاد» هست به این دلیل بوده که 197 هزار معلم مدارس، معلم ثابت نیستند و از آموزشیاران، حق‌التدریس‌ها و افراد مختلف هستند و شکل‌گیری کلاس‌های آنها یکی، دو هفته طول می‌کشد که بخشی مربوط به این موضوع می‌شود و برخی هم مربوط به تقویت زیرساخت‌های فنی می‌شود که همراه اول متعهد است که انجام دهد و بخشی هم که مربوط به مشکلات فنی بود، ظرفیتش سه برابر می‌شود و به سرعت به‌اشکالاتی که منعکس می‌کنند، رسیدگی می‌شود.
حاجی‌میرزایی ادامه داد: به هرحال یک نرم‌افزار بومی داریم که می‌خواهد حدود 550 هزار کلاس درس را مدیریت کند و ممکن است در برخی ساعت‌ها با مشکل مواجه شود که فکر می‌کنم با مدارا به تدریج این مسائل حل می‌شود؛ کما اینکه به همین صورت است که هر روز از مسائل و مشکلات کم می‌شود و حتما ظرف یکی، دو هفته آینده مشکلات حل و فصل می‌شود.
وی از منتفی شدن ارائه سیم‌کارت «شاد» خبر داد و گفت: قرار نبود که ما انجام دهیم بلکه برخی اپراتورها مدعی بودند که می‌توانند سیم‌کارت «شاد» را ارائه دهند اما بعد گفتند وزارت ارتباطات با محدودیت شماره مواجه هستند و نمی‌توانند انجام دهند اما برای ارائه سیستم‌های ایمن تدابیری در وزارت ارتباطات‌اندیشیده شده است که در قالب بسته‌هایی بتوانند از اینترنت ایمن استفاده کنند.

۱۳۹۹/۷/۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت