مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

شاتل موبایل بسته‌های اینترنتی شاتل موبایل پلاس را ارائه کرد

سیم کارت

مشترکین خرید سیم کارت‌ های شاتل موبایل می‌توانند در مناطق گسترده‌ای از صدها شهر کشور، از بسته‌های اینترنت مقرون به صرفه‌تر +Shatel Mobile  استفاده کنند. شاتل موبایل به عنوان یکی از اپراتورهای مجازی کشور برای راحتی و تسهیل مشترکین سیمکارت های خود علاوه بر طرح‌های قبلی همچون، سرویس انتقال مانده بسته‌ اینترنت به دوره بعد، تعرفه ویژه مصرف آزاد، طرح جدیدی به نام شاتل موبایل پلاس ارائه کرده است.

در این مرحله، بسته ‌های شاتل موبایل پلاس به صورت بسته‌‌‍های هدیه و بدون هیچ‌گونه هزینه مضاعفی به همراه برخی از بسته‌‌های افزایشی شاتل موبایل به تمامی مشترکین عرضه می‌شود. کسانی که از سیم کارت‌ های شاتل موبایل استفاده می‌کنند، در صورتی که در شهرها یا روستاهای مورد نظر این طرح قرار بگیرند، به جای شاتل موبایل، عبارت +Shatel Mobile بر روی گوشی آنها نشان داده می‌شود. بر این اساس در تمامی لحظاتی که عبارت +Shatel Mobile به عنوان نام سرویس‌دهنده خدمات روی گوشی مشترک مشاهده می‌شود، امکان استفاده از این خدمات برای وی مهیا است.بسته‌های شاتل موبایل پلاس همچون بسته‌های دیگر قابلیت تمدید خودکار دارد، البته قابلیت تمدید خودکار برای این بسته‌ها تا زمانی امکان‌پذیر است که بسته شاتل موبایل پلاس هدیه روی بسته‌های افزایشی وجود داشته باشد و در غیر این صورت، امکان تمدید خودکار این بسته‌ها نیز وجود نخواهد داشت. متقاضیان می توانند برای تهیه سیمکارت ها به دفاتر  مجاز فروش سیم کارت مراجعه کنند

مشترکین شاتل موبایل توجه داشته باشند اولویت مصرف در بسته ‌های شاتل موبایل پلاس به این صورت است که بطور اتوماتیک در مناطق تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس از ترافیک هدیه و در سایر مناطق از ترافیک بسته اصلی استفاده می‌شود، همچنین پس از اتمام حجم بسته اصلی، اینترنت شما به صورت مصرف آزاد محاسبه خواهد شد، و هنگامی که در منطقه‌ای خارج از پوشش شاتل موبایل پلاس باشید، به هیچ عنوان بسته هدیه پلاس مصرف نخواهد شد و از حجم بسته اینترنت اصلی شما استفاده می‌شود.

.

۱۳۹۷/۱۲/۲۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت