مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

بیانیه مبین نت و ایرانسل برای جبران خسارت مشترکین TD-LTE

از ساعات پایانی 19 شهریورماه 97، خبرهای مختلفی از دشواری دسترسی کاربران مبین ‌نت و ایرانسل، به اینترنت TD- LTE موجب نارضایتی کاربران اینترنت بی‌ سیم ثابت شده بود. در مشاهده تنظیمات مودم، قطع و وصل شدن مداوم از آنتن و ظاهر شدن پارامترها به‌ صورت لحظه‌ای اولین نکته‌ای بود که به چشم می‌خورد. گویی مودم تمام توان خود را برای اتصال به آنتن به کار می‌گیرد اما در یک لحظه پارامترهای ظاهرشده مجدداً قطع می‌شوند.از ساعات پایانی 19 شهریورماه 97، خبرهای مختلفی از دشواری دسترسی کاربران مبین ‌نت و ایرانسل، به اینترنت TD- LTE موجب نارضایتی کاربران اینترنت بی‌ سیم ثابت شده بود. در مشاهده تنظیمات مودم، قطع و وصل شدن مداوم از آنتن و ظاهر شدن پارامترها به‌ صورت لحظه‌ای اولین نکته‌ای بود که به چشم می‌خورد. گویی مودم تمام توان خود را برای اتصال به آنتن به کار می‌گیرد اما در یک لحظه پارامترهای ظاهرشده مجدداً قطع می‌شوند.

این طرح در بانک هدایای حساب کاربری مشترکین ذخیره‌شده و پس از پایان طرح فعلی قابلیت فعال‌سازی خواهد داشت. بنابراین لازم است مشترکین در زمانی نسبت به فعال‌سازی این هدیه اقدام کنند، که طرح فعلی آنها به اتمام رسیده باشد. چرا که طرح هدیه، جایگزین طرح قبلی خواهد شد. بدیهی است پس از پایان طرح هدیه مشترکین می‌توانند هر طرحی که تمایل دارند را انتخاب نمایند.

هدیه ایرانسل جهت جبران خسارت مشترکین اینترنت TD-LTE

با توجه به رفع اختلال در شبکه اینترنت ثابت (TD-LTE)، ایرانسل به مشترکین خود بسته 2 گیگابایتی 7 روزه هدیه داد. در ابتدا ایرانسل همزمان با اختلالات ایجاد شده طی پیامی به مشترکان اینترنت ثابت خود اعلام کرده بود: منشا اختلالات‌ به وجود آمده در برخی از سایت‌های سرویس اینترنت نسل  4 ثابت TD-LTE در تهران، خارج از شبکه ایرانسل است."

مشترکان ایرانسل می‌توانند از 2 گیگ اینترنت ثابت هفتگی بابت این اختلال به وجود آمده بهره بگیرند و جهت اتصال مجدد به شبکه باید مودم خود را یک بار خاموش و مجددا روشن کنند. این هدیه هیچگونه تاثیری در قیمت گذاری سیم کارت های ایرانسل ندارد

 

۱۳۹۷/۶/۳۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت