مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

قبل از خرید سیم کارت به چه نکاتی توجه کنیم؟

سیم کارت

خرید سیم کارت این روزها بسیار آسان تر از گذشته شده است. برای خرید سیم کارت دیکر مانند گذشته نیازی به مراجعه حضوری به مراکز فروش سیم کارت نیست و به راحتی و به صورت آنلاین می توانید سیمکارت مورد نظر خود را تهیه کنید.

سوالی که در اینجا به وجود می آید این است که قیمت سیم کارت را از کجا بدانیم؟ اگر از قیمت واقعی سیم کارت خبر نداشته باشید، ممکن است سیم کارت ارزان را به قیمت بالاتر به شما بفروشند یا سیم کارت کارکرده را به عنوان صفر به شما فروخته شده و با تماس‌های گاه و بیگاه آرامش را از شما بگیرند.

برای استعلام قیمت سیم کارت رند  و معمولی، به راحتی می‌توانید از وبسایت هایی که قیمت گذاری سیم کارت را در سرویس‌های خود دارند کمک بگیرید.

اولین نکته پیش از خرید سیم کارت چیست؟ در گام اول باید قیمت واقعی سیم کارت را مشخص کرد. با سپردن این کار به حرفه ای ها، خیالتان راحت است که پول شما دود نمی‌شود و دقیقاً به اندازه ارزش واقعی خط، سرمایه گذاری می‌کنید.

یادتان باشد که اعتبار جایی که از آن استعلام می‌کنید بسیار مهم است. پیشنهاد می‌کنیم که از دفاتر پیشخوان دولت که معتبرترین مکان برای خرید و فروش سیم کارت هستند استفاده کنید.

فرقی نمی‌کند که خریدار سیم کارت کارکرده یا صفر باشید. در هر صورت باید به همراه مدارک شناسایی، به یکی از دفاتر امور مشترکین شهر خود مراجعه کنید. پس بهتر است که از اتلاف وقت و هزینه خودتان جلوگیری کنید و مستقیم به وبسایت دفتر پیشخوان دولت جم ( jamsimkart.com ) مراجعه کنید و تمامی خدمات را بدون نیاز به مراجعه حضوری و حتی در مکان خودتان انجام دهید.

اگر سیم کارت مورد نظرتان به نام شده باشد، باید به همراه مالک و مدارک شناسایی او به دفتر امور مشترکین بروید. برای سیم کارت‌های صفری که کارت فعال‌سازی دارند نیازی به حضور شخص فروشنده نیست و می‌توانید به راحتی آن را فعال و به نام خود کنید.

هنگام خرید سیم کارت قسطی، ماجرا کمی فرق می‌کند؛ باید به صورت حضوری به دفاتر مراجعه کنید و با تنظیم قرارداد و ارائه مدارک شناسایی، فرایند خرید را آغاز کنید. در نظر داشته باشید که با خرید اقساطی سیم کارت، خط پس از پرداخت آخرین قسط به نام خریدار می‌شود.

توجه داشته باشید که پیش از خرید سیم کارت مورد نظرتان، بدهی سیم کارت را استعلام کنید و مطمئن شوید که مالک قبلی، هزینه قبض خود را پرداخت کرده است. البته چنین اتفاقی کمتر پیش می‌آید ولی باید به ریزترین موارد هم دقت کرد.

برخی از مالکان، قبض و بدهی خود را به صورت قسطی پرداخت می‌کنند. پیش از خرید سیم کارت اطمینان حاصل کنید که از بدهی‌های قبلی، قسطی باقی نمانده باشد.

در صورتی که هنوز بدهی ای وجود داشت، مبلغ قبض را از قیمت کل کسر نمائید، یا می‌توانید از مالک، درخواست تسویه بدهی‌های پیشین شماره‌اش را داشته باشید.

برای امضا قرارداد و توافقات نهایی، بهترین راه مراجعه به دفاتر قانونی امور مشترکین است.

اگر فروشنده خط هستید، نباید پیش از دریافت مبلغ، قراردادی را امضا کنید.

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت