مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های همراه اول در اربعین خدمات ویژه دریافت می کنند

خرید فوری سیم کارت همراه اول

سیم کارت های همراه اول در بین سایر اپراتور ها طرفداران خاص خود را دارد. این اپراتور مانند دیگر سالها برای رفاه حال کاربران سیمکارت های خود در اربعین 1401 خدمات ویژه ای را ارائه کرده است. متقاضیان جدیدی که علاقمند به استفاده از این امکانات می باشند می توانند با مراجعه به مراکز فروش سیم کارت های همراه اول اقدام به خرید سیم کارت ( دائم یا اعتباری) کنند و از این خدمات بهره مند شوند. 

عاشقان حسینی که در راهپیمایی نجف تا کربلا شرکت می کنند می توانند از تخفیف های ویژه رومینگ و تماس بین الملل بهره مند خواهند شد . هم چنین علاوه بر ارائه تخفیف های ویژه در تعرفه رومینگ و تماس بین الملل ، تیم های فنی اپراتور اول در پایانه های مرزی مستقر هستند تا ضمن پایش و بررسی کیفیت شبکه ، ظرفیت های ویژه برای استقبال از زائران را فراهم آورند . تمامی زائران این اپراتور می توانند از ۱۳ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ از قیمت های تخفیفی و طرح های مقرون به صرفه در خاک عراق بهره مند شوند . هم چنین با تعریف و طراحی « دو طرح رومینگ ویژه اربعین » . سطح میزبانی خود از مشترکان حاضر در خدمات همراه اول در اربعین ۱۴۰۱ را زیاد تر کرده است . به صورتی که مشترکان به اندازه مصرف خود می توانند یکی از دو طرح ۷ روزه « نا محدود » یا « اقتصادی زائر » را انتخاب کنند .

این اپراتور همچنین طرح ویژه « دیتای نا محدود » شامل اینترنت نا محدود با سیاست مصرف منصفانه به همراه ۲۵۰ پیامک هدیه و ۲۵ دقیقه مکالمه هدیه با قیمت ۳۵۰ هزار تومان ارائه کرده است. طرح «اقتصادی زائر» نیز با ۱۵۰مگابایت دیتای رومینگ عراق به همراه ۵۰ پیامک هدیه و ۱۰ دقیقه مکالمه هدیه به قیمت ۱۰۰ هزار تومان عرضه کرده است . امکان خرید و هدیه  به مشترک حاضر در عراق حتی از ایران نیز فراهم کرده است .

 

نحوه فعال سازی

اما برای بهره مندی از امکانات رومینگ بین الملل حتما نیاز است تا زائران حسینی پیش از خروج از کشور با شماره گیری کد دستوری « ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۰ مربع » یا از طریق مراجعه به اپلیکیشن « همراه من » از فعال بودن سرویس رومینگ خود اطمینان حاصل کنند. زائران برای خریداری رومینگ نیز می توانند از سه روش درگاه جامع خدمات همراه اول در راهپیمایی اربعین « ستاره ۱ مربع » ، « مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول » یا « اپلیکیشن همراه من » اقدام کنند .

به منظور آسایش زائران همراه اولی، کلیه خدمات ارتباطی این اپراتور برای اربعین در درگاه « ستاره ۱ ستاره ۴۰ مربع » را نیز فراهم کرده است . همراه اول از کلیه مشترکان خود که قصد سفر به عراق را دارند درخواست کرده که اطلاعات لازم در خصوص تعرفه های اربعین را فقط از صفحه ویژه اربعین پرتال این اپراتور دریافت کنند .

۱۴۰۱/۶/۲۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت