مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های دیتای موبایل 98 میلیونی شد

خرید فوری سیم کارت

خرید سیم کارت برای استفاده از دیتای موبایل در یک سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. به طور میانگین می توان گفت فروش سیم‌کارت‌ های دیتای موبایل برای استفاده از این قابلیت در طی یک سال گذشته از ۹۰ به ۹۸ میلیون و مصرف دیتا از ۸۰۰ هزار ترابایت به یک میلیون ترابایت افزایش یافته و متوسط مصرف دیتای سیم‌کارت موبایل ۱۰ گیگ بوده است.

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، در مراسم افتتاح پروژه‌های این سازمان اظهار داشت: در حوزه بارورسازی ابری تفاهم‌نامه‌ای شکل گرفت و در این راستا 7 مرکز داده ابری راه‌اندازی شد. 248 هسته پردازشی و‌66 گیگ رم و 5.2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ایجاد شده است. محمد خوانساری در ادامه گفت: امروز برای اینکه در خیلی از جاها خدمات و فعالیت‌ها را آنلاین داشته باشیم، نیاز است با API خدمات دولت، شرکت‌های خصوصی خدمات خود را مانند احراز هویت در معاملات خودرو و مسکن ارایه کنند. به جای ارایه خدمات مستقیم، این سرویس در قالب دو اپراتور خدمات الکترونیکی دولت ارایه شد.

در همین راستا صادق عباسی شاهکوه، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اضافه کرد که: با واگذاری فرکانس 2300 اپراتورهای موبایل، 700 سایت را فعال کرده‌اند و وضعیت دسترسی بهتر شد و این آمار تا پایان سال جاری به 2 هزار سایت می‌رسد. درحال‌حاضر 100 سایت فعال 5G داریم و تا پایان سال به 600 سایت می‌رسد.

صادق عباسی شاهکوه اضافه کرد: عدم سرمایه‌گذاری در بخش انتقال به ویژه در شرکت مخابرات ایران مشکل‌ساز شده است. در شرایط حاضر شبکه مخابرات نیاز به بازسازی دارد. در سال‌های اخیر اختلافات زیاد تعرفه‌ای وجود داشت و امیدواریم به زودی این مشکلات و ناهماهنگی‌ها مرتفع شود.

وی تصریح کرد: دولت حمایت خوبی برای توسعه شبکه ثابت انجام داد و آمار از 3 درصد دولت قبل در دولت جدید به 8 درصد رسید و در نتیجه آن شبکه موبایل و 5G نیز توسعه می‌یابد.

همچنین مجید سلطانی، مدیرعامل مخابرات ایران، در مراسم افتتاح پروژه‌ها وزارت ارتباطات اظهار داشت: اکثر کشورها در روند بین‌المللی در زمینه توسعه فیبر‌نوری به توسعه 95 درصد رسیده‌اند و برنامه مخابرات این است که با طرح "نهضت جهادی توسعه فیبر نوری (نجما)" این پروژه را به ارزش 450 میلیارد تومان پیگیری کند.

مدیرعامل مخابرات ایران افزود: باید به خوبی از تجهیزاتی که در کشور دراختیار داریم نگهداری مداوم کنیم. همچنین حدود 530 میلیارد تومان برای 2300 پروژه سرمایه‌گذاری، درنظر گرفته شده است

۱۴۰۱/۶/۲۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت