مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید و فروش سیم کارت کارکرده همراه اول

خرید فوری سیم کارت همراه اول

خریدسیم کارت و فروش سیم کارت کارکرده این روزها امری متداول بوده و بازار بسیار داغی در بین کاربران تلفن همراه دارد. سیم کارت‌ های کارکرده در مقایسه با سیمکارت‌ های صفر مقرون به صرفه‌تر هستند و افراد زیادی برای سرمایه گذاری اقدام به خرید و فروش این سیم کارت ها می کنند.  خرید سیم کارت 0912 با اهداف مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها می‌تواند سرمایه گذاری بلندمدت برای آینده باشد.

خرید و فروش سیم کارت کارکرده یکی از راه‌های سرمایه گذاری است.قیمت سیم کارت سیم کارت کارکرده در بازار، در مقایسه با سیم کارت صفر بسیار پایین‌تر است. البته فاکتورهایی مانند اینکه سیم کارت از چه زمانی خاموش بوده و یا اینکه اصطلاحا چقدر زنگ‌ خور دارد، نیز در قیمت این نوع سیم کارت بسیار مهم است.

میزان رند بودن سیم کارت‌های دست دوم نیز نکته بسیار مهمی است. رند بودن به صورت کلی مهمترین فاکتوری است که قیمت یک سیم کارت را مشخص می‌کند. مشترکین جم یکی از معتبرترین مراجع برای اطلاع از قیمت بروز سیم کارت‌های همراه اول می‌باشد.سیم کارت 912 با ارزش ‌ترین رنج سیم کارت در بین بقیه پیش شماره‌های همراه اول و سایر اپراتور‌های مخابراتی است. این پیش شماره همیشه مورد توجه بوده و به همین دلیل خرید و فروش سیم کارت 0912 و سرمایه گذاری بر روی این سرشماره محبوب، طرفداران زیادی دارد.

خرید و فروش سیم کارت کارکرده با پیش شماره 0912 در مقایسه با سایر پیش‌شماره‌های همراه اول از حساسیت بالایی برخوردار است و شرکت همراه اول قوانین بخصوصی را برای انتقال سندهای سیم کارت خود اعمال کرده است.

شما پس از بررسی و پیدا کردن شماره مورد نظرتان تنها کافی است با کارشناسان مشترکین جم  تماس بگیرید. پس از انجام اقدامات اولیه، به صورت حضوری به دفتر این شرکت مراجعه، و بعد از انجام روال قانونی و احراز هویت سیم کارت مورد نظر به نام شما انتفال و خط خود را تحویل بگیرید.

اگر ساکن تهران نیستید، پس از انتخاب سیم کارت مورد نظر و تماس با کارشناسان مشترکین جم ، بایستی به یکی از شعب امور مشترکین همراه اول و یا دفاتر پیشخوان، در شهر خود مراجعه کرده و سیم کارت خود را دریافت کنید.

سایت مشترکین جم  یکی از معتبرترین سایت‌های خرید و فروش سیم کارت کارکرده همراه اول در ایران است که امکان خرید انواع سیم کارت را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

اگر توان مالی برای خرید سیم کارت ۹۱۲ را ندارید میتوانید خط مورد نظر را به صورت اقساطخریداری نمایید. پس از پایان اقساط سیم کارت به نام شما انتقال خواهد یافت.

هزینه خرید سیم کارت به صورت اقساطی در مقایسه با خرید نقدی اندکی متفاوت است. 

استفاده از یک سر شماره معتبر تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتبار و پرستیژ کسب و کار شما خواهد داشت. پس همین حالا فرصت را از دست نداده و برای خرید شماره محبوب‌تان اقدام کنید.

۱۴۰۱/۶/۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت