مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

معرفی وضعیت سیم کارت ها

خرید سیم کارت  ومعرفی انواع سیم کارت همراه اول

فروش سیم کارت این روز ها در میان مردم به یکی از ابزار های اصلی تبدیل شده است و سیم کارت ها در بازار خرید سیم کارت 0912 چندین وضعیت دارند که ما در این مقاله می خواهیم به وضعیت انواع سیم کارت بپردازیم ، در بین اپراتور های فعال در کشور اپراتور همراه اول بیشترین مشترک را دارد و قیمت سیم کارت های این اپراتور در بین سایر اپراتور ها از ارزش  بالایی برخوردار هستند . سیم کارت های همراه اول از نظر وضعیت به پنج دسته کلی تقسیم می شوند : سیم کارت صفر به نام ، سیم کارت پک صفر مخابراتی ، سیم کارت پک سلبی ، سیم کارت کارکرده و سیم کارت در حد صفر .


اولین نوع سیم کارت صفر به نام :

این سیم کارت به نام شخص و یا شرکت ثبت شده است ولی با آن سیم کارت هیچ تماسی برقرار نشده و به عنوان سیم کارت صفر به فروش می روند .

دومین نوع سیم کارت پک صفر مخابراتی :

منظور از سیم کارت صفر مخابراتی این است که هیچ گونه تماسی از سیم کارت برقرار نشده باشد ، از خدمات ارسال پیامک و اینترنت هم استفاده نشده باشد . این سیم کارت ها سیم کارت های صفر هستند که به صورت پک به فروش می رسد که داخل پک آن یک سیم کارت خام و یک کارت فعال سازی می باشد که به وسیله این کارت فعال سازی می توانید سیم کارت را فعال کنید.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در نگهداری این سیمکارت باید دقت بالایی داشته باشید زیرا چون بی نام هستند اگر مفقود شود هر شخصی می تواند "سیم کارت" را با نام خود فعال کند و شما دیگر هیچ دسترسی به آن سیم کارت ندارید .  

 

سومین نوع سیم کارت پک سلبی :

سیم کارت های سلبی سیم کارت هایی است که مدت ها ازش استفاده نشده و قبض آن ها مدت ها است پرداخت نشده است و این سیم کارت ها از سمت مخابرات از مشترک سلب می شود و به این سیم کارت ها سلبی می گویند که این سیم کارت بی نام هستند و مجدد توسط مخابرات در چرخه فروش قرار می گیرد.

علت سلبی بودن آن می توان به این اشاره کرد مبلغ قبض و یا بدهی سیم کارت از ودیعه ای که در مخابرات است بیشتر است . این سیم کارت ها سیم کارت های کارکرده محسوب می شود زیرا ممکن سال ها دست مشترک بود و چهار یا پنج سال خاموش بوده که از مشترک سلب شده است .

چهارمین نوع سیم کارت کارکرده :

 سیم کارت هایی هستند که فعال هستند و دست مشترک است و مشترک تصمیم به واگذار کردن سیم کارت خود دارد که با عنوان سیم کارت کارکرده سیم کارت خود را برای فروش می گذارد .

 

پنجمین نوع سیم کارت درحد صفر :

سیم کارت‌ هایی که به مدت طولانی خاموش بوده‌ اند جزء سیم کارت ‌های صفر حساب نمی‌ شوند و این طور نیست و همین طور خطی که حتی یک بار با آن تماس و یا ارسال پیامک انجام شده باشد کارکرده محسوب می شود .

به علاوه می توان گفت سیم کارت‌ هایی که چندین سال خاموش بوده اند ، سیم کارت صفر محسوب نمی شوند اما اگر از سیم کارتی کم استفاده شده باشد یا اصطلاحا زنگ خور به خصوصی نداشته باشد ، در این صورت می توان آن‌ ها را در دسته سیم کارت های در حد صفر یا کم کارکرد جای داد .
هم چنین در زمان خرید سیم کارت می توانید وضعیت کارکرد شماره مورد نظر خود را از نمایندگی مربوطه استعلام نمایید . یکی از راه های دیگر نیز برای تشخیص سیم کارت صفر از کارکرده تماس با اپراتور همراه اول به شماره 9990 می باشد .

۱۴۰۰/۵/۱۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت