مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت‌ جعلی شاد

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت‌ های جعلی سامانه شاد در فضای مجازی و ثبت نام غیر واقعی از متقاضیان پیاده روی اربعین معظلی است که این روزها اتفاق افتاده است.گرفتن اطلاعات افراد به بهانه ی دریافت سیم کارت های شاد و دزدین اطلاعات متقاضیان دردسرساز شده است . رییس اداره سایبری پلیس فناوری و تبادل اطلاعات خراسان رضوی به مردم در این باره هشدار داد و گفت: کلاهبرداران با استفاده از این شگرد، اطلاعات هویتی افراد را دریافت کرده و با ارجاع آنان به صفحات فیشینگ به حساب‌های بانکی آنان دست پیدا می‌کنند.


او افزود: از سوی دیگر عده‌ای از ارادت مردم به ائمه اطهار (ع) سوء استفاده کرده و برای پیاده روی اربعین حسینی از آنان ثبت نام می‌کنند در حالی که بر اساس اعلام ستاد عتبات عالیات امسال هیچ گونه مراسم پیاده روی حسینی برگزار نخواهد شد.

رییس اداره سایبری پلیس فتا خراسان رضوی همچنین با اشاره به گسترش تبلیغات غیر واقعی در فضای مجازی برای فروش اقلام بهداشتی همزمان با شیوع ویروس کرونا ادامه داد: بسیاری از تبلیغات در خصوص ماسک، دستکش و مواد شوینده جعلی است و عده‌ای سودجو از این طریق کلاهبرداری می‌کنند.
 
شرکا بیان کرد: حدود ۷۰ درصد از جرائم سایبری در خراسان رضوی مالی و اقتصادی است که با راه‌اندازی رمز پویا شاهد کاهش این گونه جرائم هستیم.

او تصریح کرد: حدود ۳۰ درصد جرائم سایبری خراسان رضوی، مسائل غیر اخلاقی به ویژه با محور سوء استفاده از دانشجویان و دانش آموزان است.

رییس اداره سایبری پلیس فتا خراسان رضوی تاکید کرد: شهروندان اگر به توصیه‌های پلیس فتا که در سایت این نهاد انتشار یافته، عمل کنند درگیر جرایم سایبری و اخاذی عده‌ای سودجو نخواهند شد.

۱۳۹۹/۷/۱۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت