مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

مافیای سیم کارت

خرید سیم کارت 

 فروش سیم کارت به‌صورت انبوه توسط شرکت‌های عجیب و غریبی که پشت پرده ماجرای پیامک های تبلیغاتی می باشد، اتفاق می افتد. پیامک‌های تبلیغاتی با شماره‌های شخصی معمولا با سیمکارت‌ های اعتباری اپراتورهای مختلف و به وسیله قرار دادن آنها در دستگاه‌هایی مشهور به سیم‌باکس صورت می‌گیرد. چندماه پس از دستور صریح وزیر ارتباطات برای مقابله با سیم کارت‌ های متخلف و برخورد قاطع اپراتورها با آنها، در حساب توییتری‌اش ۲شرکت بزرگ متخلف در این حوزه را معرفی کرد.


با محدودیت ارسال پیامک‌ها با سرشماره‌های تبلیغاتی ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و... و دشواری شرایط استفاده از آنها، بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغ خدمات‌شان به بازار جدیدی روی آوردند که ارزان‌تر بود و به‌نظر می‌رسید دردسر کمتری داشته باشد. در وهله اول، شرکت‌های حقوقی یا شخصیت‌های حقیقی با خریدن سیم‌کارت به مشتری‌های خودشان پیامک می‌فرستادند.

این پیامک‌ها چون با سرشماره‌های شناخته‌شده اپراتورها فرستاده می‌شدند و شماره‌هایشان شبیه تلفن‌های عادی و روزمره مردم بود و مشتری می‌توانست با این شماره‌ها تماس بگیرد، بسیار زیاد دیده شدند و از نظر تبلیغاتی بازخورد خوبی هم داشتند. نتیجه این شد که شرکت‌های واسطه‌ای برای بهره‌مند شدن از این فضا شکل گرفتند و مافیای پیامکی آرام‌آرام به‌وجود آمد.

مافیای پیامکی نه‌تنها انحصار بازار پیامکی را در دست گرفته و شرایط بازار و قیمت‌ها را تعیین می‌کرد بلکه بعد از مدتی توانست نوع جدیدی از خدمات را ارائه کرده یا مواردی را تبلیغ کند که معامله‌شان از نظر قانونی و شرعی درست به‌نظر نمی‌رسید. ضمن اینکه، بازار جدیدی به‌وجود آمد که اطلاعات کاربران را از کانال‌های مختلف می‌خرید و آن را به‌عنوان سرویس ویژه در اختیار مشتری‌هایش می‌گذاشت. این اطلاعات شامل سن، جنسیت، محل زندگی، محل عبور و مرور و... می‌شد و در هیچ‌کدام از موارد صاحب خط اطلاع نداشت که داده‌های شخصی‌اش برای چنین کاری استفاده می‌شود.

 

۱۳۹۸/۴/۱۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت