مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

کلاهبرداری با وعده سیم کارت رند

شما برنده سیم کارت رند شده اید

سیم کارت ها این روزها بازیچه ی دست کلاهبرداران شده است. روش‌های کلاهبرداری اگرچه روزبه‌روز در حال تغییر است، اما بعضی از روش‌ها برای کسانی که قصد سوءاستفاده از ناآگاهی افراد را دارند، هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود و همواره با تغییرات جزئی، کلاهبردارانی پیدا می‌شوند که از عدم اطلاع مردم بهره می‌گیرند.

کلاهبرداری به واسطه واگذاری سیم کارت رند در میانه

بر اساس خبرهای رسیده فرمانده انتظامی شهرستان میانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس گفت : در پی گزارش تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با شگرد جدید شما برنده سیم کارت رند شده اید؛ مشخص شد افراد کلاهبردار با ترفند برنده شدن خط رند با سیمکارت ثابت با طعمه خود ارتباط برقرار می‌کنند.

سرهنگ حسن رفیعی افزود: در این شگرد، کلاهبردار با بیان اینکه شما در طرح برنده شده‌‌ اید، به کاربر وعده می‌دهد شماره سیمکارت ثابت نزدیک به شماره خود را برداشته و برنده خوش شانس شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد کلاهبردار در ادامه با بیان اینکه سیم‌کارت دارای حجم نامحدود اینترنت یا ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری است از وی می‌خواهد تا مشخصات و آدرس را گرفته و به اداره پست ارسال نماید و مبالغی را به پست تحویل و سیم‌کارت را دریافت نماید.

سرهنگ رفیعی در ادامه از شهروندان خواست:هرگونه تماس تحت عنوان برنده شدن جایزه، استخدام و غیره که در متن آن به نحوی هزینه‌هایی را درخواست کرده‌اند حتماً هویت فرستنده را از طریق نمایندگی‌های معتبر بررسی، تا در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.

کلاهبرداری در خراسان رضوی

همچنین سرهنگ سیدمحسن عرفانی  رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی افزود: در این شگرد، کلاهبردار با بیان اینکه شما در طرح**برنده شده‌‌اید به کاربر وعده می‌دهد شما سیم‌کارت ثابت نزدیک به شماره خود را برده‌اید و برنده خوش شانس ما هستید.  فرد کلاهبردار در ادامه با بیان اینکه سیم‌کارت متعلق به شما دارای حجم نامحدود اینترنت یا ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری است از وی می‌خواهد تا مبلغ 700هزار ریال را به پست تحویل داده و سیم‌کارت را از وی تحویل بگیرد. 

فرد فریب خورده با مراجعه به دفاتر امور مشترکین  متوجه می‌شود که باید مبلغ یک میلیون و 400هزار ریال دیگر  بابت هزینه فعال‌سازی بپردازد  درصورتی که هزینه یک عدد سیم‌کارت ثابت یک میلیون و 600هزار ریال است. از طرفی برابر اعلام اپراتور دفتر خدمات امور مشترکین این سیم‌کارت‌ها هیچگونه خدمات مازاد و ویژه ندارد و فرد فریب خورده در اینجا حدود 500هزار ریال از وی کلاهبرداری شده است.

سرهنگ عرفانی با اشاره به تحقیقات پلیسی کارشناسان پلیس فتا برای دستگیری افراد کلاهبردار ادامه داد: هرگونه تماس تحت عنوان برنده شدن جایزه، استخدام و غیره که در متن آن به نحوی هزینه‌هایی را درخواست کرده‌اند حتماً هویت فرستنده را از طریق نمایندگی‌های معتبر خارجی بررسی کنند تا در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.

 

 

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت