مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

با اعتبار سیم کارت همراه اول، گوشی قسطی بخر

سیم کارت همراه اول

همراه اول اولین اپراتور کشور است که از سال 73 فعالیت خود را در کشور آغاز کرده است. این اپراتور نیز مانند دیگر اپراتورهای موجود در کشور سیم کارت های مختلفی را به مشترکان خود ارائه کرده است. به جرات می توان گفت که سیمکارت های دائمی همراه اول پرطرفدارترین و محبوب ترین سیم کارت در بین متقاضیان خرید سیم کارت است. با گذشت زمان سیم کارت نیز مانند دیگر کالاهای موجود در بازار ارزش و اعتبار خاصی گرفت. این اعتبار و ارزش به جایی رسید که تعدادی از خطوط همراه اول ( خط رند ) با ملک و طلا برابری می کنند.

 

 

با سیم کارتت گوشی بخر

اگر پیگیر اخبار تلفن های هوشمند باشید احتمالا طرح فروش اقساطی همراه اول به گوشتان خورده است. در یکی از طرح های فروش اقساطی همراه اول، این شرکت اقدام به فروش تلفن های هوشمند برند شیائومی به کاربرانی که دارای پیش شماره های تهران هستند می‌کند.

شاید تعجب کنید که به شما بگوییم در سال 2023 در نمایشگاه الکامپ اپراتور همراه اول یکی دیگر از طرح های شگفت انگیز خود را رونمایی کرد. با توجه به جزیات بیان شده از این طرح مشترکان سیمکارت های همراه اول می توانستند گوشی قسطی تهیه کنند.

 به طور کلی فروش اقساطی گوشی‌های موبایل و مودم از جمله خدماتی است که همراه اول در الکامپ ۲۰۲۳ به متقاضیان ارائه کرده است‌.

 به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در کنار نمایش سرویس‌ها و سکوهای دیجیتال خود، طرح فروش اقساطی گوشی تلفن همراه و مودم با ارزشگذاری سیمکارت دائمی را نیز به مخاطبان و متقاضیان حاضر در نمایشگاه الکامپ عرضه کرده بود.

مشترکان دارای سیمکارت دائمی همراه اول می توانستند با مراجعه به غرفه این اپراتور در سالن ۳۵ نمایشگاه الکامپ، نسبت‌ به خرید قسطی گوشی‌ های پرطرفدار برندهای معتبر اقدام کنند.

بازه اقساط این طرح در زمان برگذاری نمایشگاه الکامپ شش ماهه بود و بر اساس اعتبار تخصیص یافته به شماره مشترک و قیمت گوشی، ۱۵ تا ۵۵ درصد مبلغ گوشی، به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شد.

نکته حائز اهمیت این طرح، عدم نیاز به ضامن و یا ارائه چک یا سفته بود که آن را متمایز از سایر طرح‌های مشابه فروش اقساطی کرده و تجربه خریدی آسان و بی دردسر را برای متقاضیان ایجاد کرده بود.

 

 

متقاضیان خرید گوشی موبایل و مودم در این طرح با مراجعه به غرفه همراه اول در نمایشگاه الکامپ که تا روز پنجشنبه ادامه داشت با همراه داشتن سیمکارت دائمی همراه اول و کارت ملی خود، اقدام به خرید گشی قسطی کردند.  

اپراتور بزرگ همراه اول همواره برای جلب رضایت مشترکان خود و همچنی بالابردن محبوبیت خود در بین کاربران تلفن همراه طرح های بسیار شگفت انگیزی را ارائه می کند. برای اطلاع از این طرح ها مقالات و اخبار سیم کارت جم  را بازدید کنید .

 

۱۴۰۳/۲/۱

نظرات کاربران

ابوالفضل
هر گوشی بخوایم میتونیم انتخاب کنیم؟
مشترکین جم
خیر، تنهای گوشی های معرفی شده از طرف این اپراتور رو می تونید تهیه کنید
سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت