مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

تولد 18 سالگی سیم کارت های ایرانسل

هدایای تولد سیم کارت های ایرانسل

سیم کارت های ایرانسل دومین سیم کارت محبوب در کشور در بین کاربران تلفن همراه می باشد. این اپراتور همواره در رقابت با دیگر اپراتورهای محود در کشور طرح ها و بسته های متنوعی را ارائه می کند. بسیاری از کاربران تلفن همراه به دلیل پایین بودن قیمت سیم کارت های ایرانسل، این اپراتور را انتحاب کرده اند. این اپراتور در بعضی از طرح های خود بدون خرید سیم کارت توسط کاربران به آنها سیم کارت های رایگان هدیه دده است. و اما این اپراتور برای تولد 18 سالگی خود هدایای ویژه ای برای کاربران خود در نظر گرفته است. ایرانسل اپراتور بسیار پرتلاشی است که موفق به کسب عنوان " برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی سال کشور " در 6 سال متوالی شده است. ایرانسل اولین اپراتور کشور بود که اینترنت نسل چهارم (5G) را در کشور عرضه کرد. همچنین ایرانسل به دلیل پوشش مناسب اینترنت همراه و سرویس های دیگر عنوان " بزرگترین اپراتور دیتای ایران " را کسب کرده است. 

برخی از مزایای ایرانسل 

یکی از بزرگترین مزایای اپراتور ایرانسل را می‌توان پوشش‌دهی گسترده و مناسب، مدیریت آسان حساب، طرح های تشویقی، برنامه های کاربردی ایرانسل و پشتیبانی 24 ساعته را نام برد. یکی از مهم‌ترین مزایای سیمکارت های ایرانسل این است که مدیریت حساب بسیار آسان است. نرم افزار ایرانسل من، این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی حساب خودتان را مدیریت کنید؛ بسته های جدید بخرید و یا با پشتیبانی ایرانسل ارتباط برقرار کنید. یکی دیگر از امکانات ایرانسل تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی است. شما با انجام مراحل معینی می‌توانید سیم کارت اعتباری خود را به سیم‌کارت دائمی تبدیل کنید. همچنین ایرانسل سرویس هایی مخصوص کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهد مانند سیم‌کارت کودکان و نوجوانان که این سیم‌کارت ها شرایط ویژه و خاصی دارند که والدین می‌توانند قابلیت های آن‌ را کنترل کنند. 

هدیه های ویژه ایرانسل به مناسبت 18 سالگی

 ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است. همزمان با 18 سالگی ایرانسل مراسمی جهت قدردانی از تمامی کارکنان و مشتریان خود برگزار کرد. با توجه به محدودیت های کرونایی، این مراسم به صورت آنلاین از طریق دو اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز  و برنامه دانا پلاس با حضور دکتر بیژن عباسی آرند، مدیر عامل شرکت ایرانسل برگزار شد. مدیرعامل ایرانسل در سخنرانی خود از آخرین دستاوردها و موفقیت های ایرانسل صحبت کرد.

 ایرانسل هم اکنون اولین و تنها اپراتور ارائه دهنده اینترنت نسل پنجم است اپراتور دوم کشور به مناسبت تولد 18 سالگی خود طرح و بسته های شکفت انگیزی را ارائه کرده است. به بیان دیگر این شرکت هدایای ویژه ای برای مشترکین خود در نظر گرفته. از جمله ی این هدایا می توان به استفاده از برنامه تلویزیون اینترنتی لنز اشاره داشت که استفاده از این برنامه به مدت یک هفته برای تمامی مشترکین ایرانسل رایگان خواهد بود. همچنین از همین تاریخ به مدت یک ماه استفاده از برنامه دانا پلاس برای استفاده از خدمات آموزش آنلاین برای تمامی مشترکین ایرانسل رایگان خواهد بود. همچنین در کنار این هدیه های ویژه، ایرانسل به مدت 24 ساعت  امکان استفاده از قسمت های موسیقی و فیلم چارخونه را به صورت رایگان برای کاربران خود قرارداد و در قسمت کتاب صوتی نیز به همین مدت 50 درصد تخفیف اعمال کرد.

 

۱۴۰۳/۱/۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت