مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های رایتل با 100 گیگ اینترنت رایگان در نوروز

عیدی برای سیم کارت های دائمی

سیم کارت های رایتل را می توان چهامین سیمکارت تلفن همراه در کشور دانست. این اپراتور نیز مانند دیگراپراتورهای تلفن همراه برای رقابت در بازار فروش سیم کات، همواره طرح ها و بسته های مختلفی را به مشترکان جدید و قدیم خود ارائه می کند. به عنوان مثال این اپراتور با ارائه خدمات اینترنت پرسرعت نسل سوم ۳G، جایگاه ممتازی را در این زمینه به خود اختصاص داده است. یکی از ویژگی‌های برجسته این اپراتور، ارائه به موقع و مستمر کدهای تخفیف برای بسته‌های اینترنت و مکالمه می‌باشد. این تخفیفات به کاربران این اپراتور این امکان را می‌دهد تا بهترین تجربه را در استفاده از خدمات اینترنت و سیمکارت رایتل داشته باشند.

نوروز 1403 و۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان

اپراتور رایتل در نظر دارد در نوزور 1403 به مشترکان خود عیدی بدهد. در همین راستا کاربران می توانند با پرداخت ۲۴۰ هزار تومان و خرید یک سیم‌کارت دائمی، به عنوان مشترک این پکیج، به یک سیم‌کارت اضافی همراه با ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار یک ساله نیز دست پیدا می‌کنند.

از این پس، علاوه بر اینترنت پرسرعت، امکان انتخاب شماره مورد نظر نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین در پکیج X40 با خرید سیم‌کارت دائمی و انتخاب شماره دلخواه، شما می‌توانید با پرداخت ۸۰ هزار تومان، از ۴۰ گیگابایت اینترنت همراه، ۴۰۰ دقیقه مکالمه درون و برون شبکه، و ۴۰۰ پیامک درون و برون شبکه بهره‌مند شوید. لطفاً توجه داشته باشید که اعتبار هدایای پکیج X40 به مدت ۳۰ روز از تاریخ فعال‌سازی سیم‌کارت معتبر می‌باشد.

طرح دست دوز رایتل

یکی دیگر از بسته های شگفتانه این اپراتور، طرح دست دوز می باشد. رایتل در طرح دست دوز با هدف ارائه تخفیف‌های ویژه برای بسته‌های مکالمه و اینترنت به مشترکین خود اقدام کرده است. هر هفته، کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۲۲۲*، به تخفیف‌های مناسب و متناسب با الگوی مصرف خود دست یابند و بسته‌های موردنظر خود را خریداری نمایند. این بسته‌ها بر اساس نیاز و الگوی مصرف هر کاربر طراحی شده‌اند و تفاوت‌هایی در ارائه به هر فرد دارند.

هدیه روز تولد مشترکین رایتل

با وارد کردن این کد تخفیف در روز تولد خود، شما فرصت خواهید داشت یکی از جوایز ویژه رایتل را به دلخواه خود انتخاب نمایید. این جوایز شامل ۲ گیگابایت اینترنت رایگان از سرویس رایتل و یا ۶۰ دقیقه مکالمه به شبکه‌های غیر رایتلی می‌گردد. از این امکان برای جشن‌گیری در روز تولد خود با جوایز ویژه رایتل بهره‌مند شوید.

۶۰ گیگ اینترنت هدیه ویژه مشترکین اعتباری رایتل

و اما مشترکی سیم کارت های اعتباری رایتل نیز از این تخفیف ها و بسته های ارائه شده سهمی دارند. مشترکان اعتباری رایتل اکنون قابلیت تبدیل سیم‌کارت اعتباری خود به سیم‌کارت دائمی را دارا می‌باشند. با این اقدام، این مشترکان از مزیت مکالمه نامحدود رایگان درون شبکه بهره‌مند شده و به علاوه، یک هدیه یکساله به میزان ۶۰ گیگابایت اینترنت رایگان را دریافت خواهند کرد. توجه داشته باشید که در ۵ روز ابتدای هر ماه، ۵ گیگابایت اعتبار فعال خواهد بود.

 

۱۴۰۲/۱۲/۲۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت