مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فاکتورهای خرید سیم کارت 0912

خرید سیم کارت 0912

همیشه خرید سیم کارت همراه اول برای متقاضیان در اولویت بوده است، در این مقاله از سیم کارت جم قصد داریم فاکتورهای تهیه سیم کارت را برای شما توضیح دهیم.به طور کلی برای اینکه بتوانید یک سیم کارت ۰۹۱۲ بخرید باید ۴ فاکتور را در نظر بگیرید. دانستن این فاکتورها به شما کمک می‌کند تا خرید بهتری داشته باشید. در این قسمت ترفندهای خرید سیم کارت ارزان را هم توضیح خواهیم داد. مواردی که قبل از خرید باید به آنها توجه کنید عبارت است از:

  • صفر یا کارکرده بودن سیمکارت
  • رند یا معمولی بودن سیم کارت
  • انتخاب کد سیم کارت
  • خرید نقدی یا اقساط سیم کارت

نکات شگفت‌انگیز درباره خرید سیم کارت ۰۹۱۲ صفر و کارکرده

خرید خط ۰۹۱۲ همراه اول صفر یا کارکرده مزایا و معایب خود را دارد که میخواهم با جزئیات کامل آن را توضیح دهم. ابتدا می‌خواهم با خرید سیم کارت صفر شروع کنم. اصلا به چه سیم کارتی صفر گفته می‌شود؟

شاید بگویید سیم کارتی که تاکنون فعال نشده باشد؛ حدس شما درست است اما همراه اول می‌تواند در شرایط خاص، یک سیم کارت را سلب امتیاز کند و بعد از مدتی آن را مجددا بفروشد، که این خطوط هم خط صفر محسوب می‌شوند. بنابراین اگر به دنبال خطی هستید که تاکنون به نام نشده؛ روش تشخیص آن را یاد بگیرید.

تشخیص سیم کارت ۰۹۱ بی‌نام و صفر

برای تشخیص سیم کارت های بی نام و صفر کافیست به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و آن خط را استعلام بگیرید. این روش مطمئن‌ترین روش است. از طریق این روش دیگر کسی نمی‌تواند سیم کارتی که قبلا فعال شده را به شما بفروشد. حالا برویم سر مزایای خرید آن.

واضح‌ترین ویژگی سیم کارت صفر همین موضوع نو بودن آن است. علاوه بر این، همراه اول یک بسته خوش‌آمد گویی را برای فعالسازی سیم کارت صفر در نظر گرفته است که شامل اینترنت و مکالمه رایگان است.

یک مزیت دیگرِ خرید سیم کارت ۰۹۱۲ صفر این است که قبل از شما هیچ کسی با این شماره، شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، واتس اپ و … آن را فعال نکرده است. اگر سابقه آن خط برای شما اهمیت دارد و نگران این موضوع هستید، دیگر با خرید شماره صفر خیالتان راحت می‌شود.

همچنین خرید سیم کارت ۰۹۱۲ صفر برای سیم کارت‌ اولی‌ها یک هدیه خاص و ماندگار است.

در کل انتخاب خط صفر یک انتخاب سلیقه‌ای است و به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد که صفر بخواهید یا کارکرده؟ اما باید بدانید که عموما قیمت سیم کارت صفر از قیمت شماره مشابه اما کارکرده‌اش بیشتر است و همین موضوع است که باعث می‌شود برخی از افراد به سراغ سیم کارت ۰۹۱۲ کارکرده بروند.

آشنایی با سیم کارت ۰۹۱۲ کارکرده در ۱ دقیقه

یکی از به صرفه ترین و هوشمندانه ترین موارد در تهیه سیم کارت، خرید سیم کارت ۰۹۱۲ کارکرده است که نباید از آن غافل شوید. قیمت سیم کارت یکی از مهم‌ترین دغدغه های متقاضیان تلفن همراه در هنگام خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ است. بنابراین شما با انتخاب سیم کارت کارکرده می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

همین الان یکی از ترفندهای خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان را معرفی کردم. خط کارکرده هزینه بسیار کمتری نسبت به صفر دارد و اگر به دنبال خرید خط ۹۱۲ هستید اما بودجه کمی دارید، به راحتی می‌توانید آن را بخرید.

همچنین اگر به دنبال سیم کارت ۰۹۱۲ با کد خاصی هستید که دیگر تولید نمی‌شود، می‌توانید با خرید خط کارکرده که در بازار موجود می‌باشد، صاحب این پیش‌شماره محبوب شوید.

برای مثال سیم کارت ۰۹۱۲ کد ۱ از آن دسته کدهایی است که دیگر تولید نمی‌شود و فقط نوع کارکرده آن وجود دارد و تعداد محدودی صفر در بازار وجود دارد که از همان دسته سیم کارت‌های سلب امتیاز شده همراه اول می‌باشد اما با خرید این نوع خط، شما مالک یک خط با اعتبار و قدمت خواهید بود.

معایب خط کارکرده 0912 همراه اول

همانطور که در بالا مشاهده کردید در مورد مزایای خرید خطوط کارکرده همراه اول صحبت کردیم. در این قسمت بهتر است کمی هم درباره معایب آن بگویم.

اصطلاحا می‌گویند این شماره زنگ‌خورش بالا است. یکی از بزرگ‌ترین ایرادهای خرید سیم کارت ۹۱۲ کارکرده این است که ممکن است تا مدتی به تماس‌های صاحب قبلی خطتتان جواب بدهید و یا مجبور باشید عکس پروفایل شبکه‌های اجتماعیتان را “این خط واگذار شده است” بگذارید.

البته با خرید خط ۰۹۱۲ کارکرده‌ای که مدتی خاموش بوده است می‌توانید میزان این مزاحمت‌ها را به حداقل برسانید و با گذشت زمان، تماس‌هایتان کاهش خواهد یافت. به عنوان نکته آخر، خرید سیم کارت ۰۹۱۲ تنها خرید یک سیم کارت ساده نیست؛ بلکه یک سرمایه‌گذاری نیز به حساب می‌آید.

در مقاله های آتی به بررسی فاکتورهای دیگر خرید سیم کارت 0912 خواهیم پرداخت.

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت