مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

قرعه کشی تابستانه اپلیکیشن ایرانسل من

فروش سیم کارت

سیمکارت های ایرانسلی که ازاپلیکیشن ایرانسل من استفاده می کنند می توانند به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ همواره در تلاش است تا بتواند کلیه خدمات خود را با کیفیت بالا به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد .تمامی متقاضیان سیم‌کارت نیز که مایل به خرید سیم کارت های ایرانسل می باشند میتوانند بعد از خرید سیمکارت و نصب این اپلیکیشن از تمامی خدمات ایرانسل بهره مند شوند. 

کلیه کاربران ایرانسل که سیمکارت دائمی و یا اعتباری ایرانسل را دارند می توانند ، از این اپلیکیشن استفاده کنند و افرادی که اپلیکیشن ایرانسل من را ندارند می توانند به صورت رایگان اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و نصب کنند و از این طریق به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . کاربران سیم کارت های ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من می توانند به آسانی به خدمات این اپراتور بزرگ مانند خرید بسته های اینترنت و مکالمه ، خرید انواع مودم های ثابت و همراه ، پرداخت قبض ، مدیریت حساب اینترنتی ، پرداخت امن و آسان هزینه‌ های ایرانسلی از طریق کیف ‌پول آپ ( بدون نیاز به رمز دوم پویا) ، خرید شارژ و شارژ شگفت انگیز ، مدیریت حساب اینترنتی و ... دسترسی پیدا کنند . اپلیکیشن ایرانسل من تابستان 1400 برای اعضای خود جوایز ویژه در نظر گرفته است که مشترکین با شرکت در قرعه کشی ویژه تابستان 1400 می توانند از جوایز ویژه بهره مند شوند . به گزارش روابط عمومی اپراتور "ایرانسل" : با شرکت در قرعه کشی تابستان 1400 می توانید یکی از 30 برنده سیم کارت از جنس طلا به ارزش 50 میلیون تومان شوید .
در واقع با کسب امتیاز می توانید در این قرعه کشی ویژه شرکت نمایید که به ازای هر خرید یا تراکنش بالای 5 هزار تومان ، کی امتیاز در قرعه کی دریافت خواهید کرد ، برای شرکت در این جشنواره کافی است از خدمات متنوع و پر کاربرد اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنید یا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل از خدمات و محصولات متنوع ایرانسل بهره‌ مند شوید . علاوه بر جایزه ویژه این قرعه‌ کشی ، با استفاده از سرویس ‌های منتخب در اپلیکیشن ایرانسل‌ من از جمله اسنپ‌ فود و اسنپ ‌مارکت ، از اینترنت هدیه بهره‌ مند شوید .

۱۴۰۰/۴/۱۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت