مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت های اعتباری

خرید سیمکارت

خرید سیم کارت های اعتباری نسبت به گذشته آسان تر شده است. مراکز فروش سیمکارت از هر سه اپراتور سیمکارت اعتباری را به متقاضیان عرضه می کنند. در واقع مدل های نو و کارنکرده سیم کارت اعتباری قیمت خیلی بالایی ندارند و خیلی راحت می توانید آنها را تهیه کنید. اینکه کدام اپراتور را برای تهیه  سیم‌کارت اعتباری خود انتخاب کرده اید، شاید اندکی در تعیین قیمت سیم کارت اعتباری تاثیر داشته باشد، اما به طور کلی در تمام اپراتورها قیمت سیم کارت های اعتباری از سیم کارت های دائمی ارزان تر است.

قیمت سیم کارت اعتباری به چه چیزهایی بستگی دارد؟

1. کارکرده یا نو بودن سیم کارت

یکی از فاکتورهایی که در تعیین قیمت سیم کارت اعتباری تاثیر دارد، کارکرده یا نو بودن سیم کارت است. اساسا قیمت هر کارکرده ای از قیمت نو کمتر است. این قانون در سیم کارت ها نیز وجود دارد. البته با توجه به اینکه رنج قیمت سیم کارت اعتباری معمولا از 5 هزار تومان شروع می شود و تا 35 هزار تومان ادامه دارد، کاهش قیمت یا افت قیمت سیم کارت اعتباری کارکرده خیلی قابل توجه نیست. بسته به اینکه شما سیم کارت را از کدام اپراتور می خرید و باقی کاراکتر های موثر در قیمت سیم کارت اعتباری در چه وضعیتی هستند، قیمت سیم کارت اعتباری متفاوت خواهد بود.

2. ارقام سیم کارت

حتی در سیم کارت های اعتباری نیز رند بودن ارقام سیم کارت مهم است. هر چه شماره سیم کارت رندتر باشد، قیمت سیم کارت اعتباری بیشتر خواهد بود. این قانون در تمام اپراتورها و در تمام سیم کارت ها وجود دارد.

3. اپراتور سیم کارت

گرچه سطح کیفی سه اپراتور موجود در کشور کاملا یکی است و پوشش دهی و آنتن دهی آنها فرق چندانی با هم ندارند، ولی با این حال اینکه از کدام اپراتور سیم کارت تهیه می کنید، می تواند در قیمت سیم کارت اعتباری تاثیر داشته باشد.

چرا قیمت سیم کارت اعتباری ارزان تر از دائمی است؟

به طور کلی باید بدانید که کیفیت سیم کارت های اعتباری و دائمی اپراتورها از لحاظ آنتن دهی و پوشش دهی تفاوتی با هم ندارند. آنچه باعث می شود قیمت سیم کارت اعتباری از دائمی کمتر باشد، همین صفت های دائمی و اعتباری است. به هر حال یک سیم کارت دائمی به دلیل اینکه اعتباری نیست، ارزش خرید و فروش بیشتری دارد. با توجه به قیمت اینگونه سیم کارت ها و با توجه به اینکه کیفیت خدمات رسانی سیم کارت های اعتباری با دائمی تفاوت ندارد، افراد در شرایط خاصی به سراغ سیم کارت های دائمی می روند. در سیم کارت های دائمی هزینه استفاده از خدمات اپراتور مورد نظر به صورت ماهانه یا دو ماه یک بار محاسبه می شود. یعنی کاربر ابتدا از خدمات استفاده می کند و بعد به صورت یکجا هزینه استفاده از خدمات را پرداخت می کند. این در حالی است که در سیم کارت های اعتباری کاربر همزمان با استفاده از خدمات اپراتور، هزینه استفاده از خدمات را نیز پرداخت می کند. لذا اگر شخصیتی هستید که خیلی اهل مراعات و مدیریت مالی نیستید، خرید یک سیم کارت دائمی اصلا به شما پیشنهاد نمی شود، زیرا بی تردید هزینه های ماهانه شما را به شدت بالا می برد. بنابراین با توجه به اینکه قیمت سیم کارت اعتباری خیلی زیاد نیست و استفاده از آن راحت تر و امنیت مالی بیشتری دارد، به سراغ خرید سیم کارت های اعتباری بروید.

قیمت سیم کارت اعتباری را کجا پیدا کنیم؟

امروزه سایت های خرید و فروش سیم کارت زیادی هستند که قیمت سیم کارت اعتباری در هر یک از اپراتورها را اعلام می کنند. می توانید سری به این سایت ها بزنید. با این وجود مراکز و نمایندگی اپراتور ها نیز قیمت دقیق سیم کارت ها را به شما اعلام می کنند. توصیه می کنیم برای اطلاع دقیق و رسمی تر از قیمت سیم کارت اعتباری به نمایندگی های فروش یا سایت رسمی اپراتور مورد نظر مراجعه کنید. به این ترتیب می توانید قیمت دقیق سیم کارت اعتباری و سایر سیم کارت ها را پیدا کنید و بعد از مقایسه قیمت ها برای خرید اقدام کنید.

۱۳۹۹/۷/۲۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت