مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم‌کارت همراه اول چه مزایا و معایبی داراد؟

مزایای سیم کارت همراه اول

با توجه به اینکه سیم کارت های همراه اول محبوبترین سیمکارت در بین متقاصیان خرید تلفن همراه است ما در این مقاله از سیم کارت جم به بررسی مزایا، معایب و ویژگی‌های کلی سیم کارت‌های همراه اول می‌پردازیم به همین جهت به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها بخوانید.

سیم‌کارت همراه اول ثابت و اعتباری

همانطور که می دانید تقریباً بیشتر مردم ایران با سیمکارت‌های همراه اول آشنایی کامل دارند، تعداد محدودی هستند که با این اپراتور تلفن همراه آشنایی ندارند و یا سیم‌کارت همراه اول نخریده باشند، اگر تابه‌حال سیم‌کارت همراه اول نخریده‌اید و یا آشنایی با این اپراتور تلفن همراه ندارید پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا از طریق این آشنایی بتوانید تشخیص دهید که کدام‌یک از سیم‌کارت همراه اول برای شمل مناسب است.


اولین سوالی که در این زمان پیش می‌آید این است که سیم‌کارت دائمی همراه اول بهتر است یا سیم‌کارت اعتباری؟

تفاوت سیم‌کارت دائمی و اعتباری همراه اول در چیست؟

سیم‌کارت های دائمی و اعتباری همراه اول دارای 5 تفاوت هستند:

  • قیمت سیم‌کارت‌ها
  • سرمایه‌گذاری
  • تعرفه سیم‌کارت‌ها
  • هزینه‌ها و پرداخت آن
  • سلب امتیاز

چرا سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول تفاوت قیمت دارند؟

اولین موردی که در سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول به ذهن ما می‌آید اختلاف قیمت این دو سیم‌کارت هست، شاید در یک نگاه به این فکر کنید که بااینکه هر دو خدمات یکسانی رادارند، نباید تفاوت زیادی در قیمت آنها باشد اما نکاتی هست که باعث گران شدن سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول نسبت به سیم کارت‌های اعتباری می‌شود که به آنها اشاره می‌کنیم:

اعتبار و قدمت سیم کارت

سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول از اعتبار و قدمت چشم‌گیری برخوردار هستند و خیلی قبل از تر از سیم‌کارت‌های اعتباری به بازار عرضه‌شده‌اند، اولین سیم‌کارت دائمی همراه اول در سال 1373 با پیش‌شماره 0912 ارائه‌شده است. می‌توان گفت سیم‌کارت هرچه قدمت بیشتری داشته باشد دارای ارزش بالاتری خواهد بود.

علت تقاضای زیاد این سیم‌کارت‌ها می‌توان همین اعتبار قدمت سیم‌کارت‌های همراه اول باشد، همین درخواست بالا و کم بودن تعداد این‌گونه سیم‌کارت دائمی باعث افزایش قیمت آنها نسبت به سیم کارت‌های اعتباری شده است.

 

۱۴۰۲/۱۱/۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت