مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت برای اتباع خارجی

فروش سیم کارت به اتباع خارجی

اتباع خارجی همواره در کشورهای مهمان برای خرید ملک خودرو و .... دچار مشکل می شوند. در کشور ما نیز روال به همین گونه است. خرید سیم کارت نیز مانند خرید ملک و خودرو دارای مشکلات خاص خود است. در این مقاله از سایت سیم کارت جم به بررسی مشکلات تهیه سیمکارت توسط اتباع پرداخته ایم.

با توجه به وضع قوانین و مقررات محکم در زمان خرید سیم کارت امروزه همه به اهمیت داشتن سیم کارت بنام خود واقف هستند. با توجه به الکترونیک شدن سامانه های دولت برای ثبت نام در اکثر سامانه ها باید یک سیمکارت بنام خود داشته باشید تا بتوانید مراحل ثبت نام را با موفقیت انجام دهید.

در این مقاله به بررسی راه های خرید سیم کارت برای اتباع خارجی پرداخته ایم. پیشنهاد میکنیم اگر سیم کارت بنام خود ندارید حتما یکی تهیه کرده تا در مواقع ضروری درگیر بنام زدن آن نباشید. الان که دارم این مقاله را می نویسم قانون برای ایرانی ها ده سیم کارت را مجاز می داند و سیم کارت برای اتباع خارجی (اتباع افغانستان و عراق و پاکستان و امارات و کویت و سایر کشورها) تا سه عدد را مجاز می داند.

 

نحوه خرید اینترنتی سیم کارت برای اتباع خارجی(همراه اول و ایرانسل و رایتل و شاتل):

روش اول:

با مراجعه به دفاتر پیشخوان و نمایندگی های همراه اول میتوان سیم کارت برای اتباع خارجی تهیه کرد. برای رایتل و ایرانسل نیز با مراجعه حضوری به نمایندگی های مربوط سیم کارت برای اتباع خارجی تهیه کرد.

 

روش دوم(روش اینترنتی):

برای خرید اینترنتی سیم کارت برای اتباع خارجی، فقط ایرانسل و رایتل این قابلیت را دارند و همراه اول در حال حاضر فقط بصورت حضوری سیم کارت برای اتباع خارجی صادر میکند.

برای خرید سیم کارت ایرانسل برای اتباع خارجی میتوانید به سایت ایرانسل مراجعه کرده و با آپلود کردن مدارک بعد از چند روز سیم کارت را درب منزل تحویل بگیرید.  

و اما برای خرید سیم کارت رایتل برای اتباع خارجی میتوانید به سایت رایتل مراجعه کرده و با آپلود کردن مدارک بعد از چند روز سیم کارت را درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید سیم کارت شاتل به اطلاع می رساند، در حال حاضر ثبت نام و خرید خدمات شاتل موبایل برای اتباع غیر ایرانی از طریق مراجعه حضوری به یکی از مراکز فروش  و یا تماس تلفنی با مرکز تماس شاتل موبایل به شماره 09981000000 داخلی 1 امکان پذیر است.

در حال حاضر اتباع خارجی می توانند با داشتن پاسپورت و یا کارت آمایش(کارت اقامت) و یا دفترچه پناهندگی از ایرانسل و رایتل علاوه بر حضوری، بصورت اینترنتی سیم کارت بنام خودشان تهیه بکنند. و برای  خرید سیم کارت برای اتباع خارجی از همراه اول باید به دفاتر پیشخوان و نمایندگی های همراه اول بصورت حضوری مراجعه بکنند.

 

۱۴۰۲/۱۱/۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت