مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

ثبت نام سیم کارت های همراه اول در سایت mci.ir آغاز شد

سیم‌کارت

خرید سیم کارت های همراه اول در سایت همراه اول آغاز شد. برای ارسال پیامک جهت دریافت تسهیلات یک میلون تومانی باید سیمکارت ی به نام سرپرست خانواده وجود داشته باشد،  متقاضیان برای ثبت نام آنلاین سیم کارت همراه اول می توانند به نشانی mci.irسایت همراه اول مراجعه کنند. فروش سیم کارت به این روش به لحاظ رعایت ِپروتکل های بهداشتی جهت قطع انتقال زنجیره ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر آن در سطح جامعه، تدابیری برای خرید آنلاین سیم کارت های همراه اول اندیشیده شده است، متقاضیان با ورود به سایت mci.ir و ثبت مشخصات فردی خود در فروشگاه آنلاین این سایت به مرحله های بعدی ثبت نام راهنمایی خواهند شد .

پس از اتمام مراحل ثبت نام، سیم کارت همراه اول از طریق پست به صورت رایگان برای آنها ارسال خواهد شد. مخابرات منطقه کردستان همچون همیشه در راستای مسؤولیت اجتماعی و حمایت از شهروندان ساده ترین و امن ترین روش های دریافت خدمات و محصولات را برای مشتریان فراهم نموده است.

۱۳۹۹/۳/۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت