مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت دائمی همراه اول را با ارزش و گران ترین نوع سیم کارت

خرید فوری سیم کارت همراه اول

سیم‌کارت های دائمی همراه اول را با ارزش و گران ترین نوع سیم کارت در بازار خرید سیم کارت . فروش سیم کارت ، طبق نظر کارشناسان در بحث قیمت گذاری سیم کارت ، می باشند.یکی از دلایل این امر امکانات و طرح های این اپراتور است.یکی از این سرویس ها،سرویس روزهای گرم حرفی است. مشترکینی که از طریق پیام کوتاه برای خرید بسته اقدام کنند،

پس از ارسال پیام کوتاه به ۸۰۶۴ و دریافت پاسخ آن، می توانند بسته موجود را انتخاب کنند. اگر پیامک دریافت شده را با عدد یک پاسخ دهند طرح برای آنها فعال می شود. برای استعلام باقی مانده بسته عدد ۰  و برای دریافت راهنما عدد ۹ را به ۸۰۶۴ ارسال کنند. 

همراه اول فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده است . تا به امروز ۲۶ سال از شروع فعالیت این اپراتور گذشته است . در تاریخ ۱۹ مرداد ماه فعالیت خود را آغاز کرد که ۲۶ امین سالگرد این اپراتور بزرگ را گرامی می داریم  .به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همرا اول ۱۹ مرداد ۱۳۷۳ کار خود را آغاز کرد . با واگذاری ۴سیمکارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری ، عرضه سیم‌ کارت در ایران توسط همراه اول رسماً آغاز شد.

این اپراتور بهره برداری خود را، ابتدا در مرداد ماه سال 1373 در شهر تهران با 24 سایت BTS و با ظرفیت 9200 شماره آغازکرد . به دنبال استقبال مردم ، شرکت مخابرات ایران درصدد گسترش پوشش آن از تهران به کل کشور است . بنا به پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، هیأت دولت اساس نامه شرکت ارتباطات سیار را با سرمایه 2000 میلیارد ریال تصویب کرد . تمامی وظایف امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران به شرکت ارتباطات سیار ایران ( همراه اول ) واگذار شد و سالگرد همراه اول نیز بود . با جدی شدن خصوصى سازى مخابرات کشور ، این شرکت با درک اقتضائات جدید بازار رقابت ، از سال 1386 فعالیت خود را با نام تجارى « همراه اول » ادامه داد . در سال 1389 این شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد . در 28 آذر 1389 ، پنج درصد سهام ( معادل 103 میلیون سهم ) خود را در فرا بورس عرضه کرد .

روز ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ نماد « همراه اول » در بازار بورس باز گشایی شد . این شرکت از آن سال در بازار بورس ایران حضور دارد . شرکت ارتباطات سیار ایران با بیش از ۹۰ میلیون مشترک در تمامی شهر های کشور و حدود ۴۵ هزار روستا ( بیش از ۹۰ درصد روستا ها ) و بیش از ۷۴ هزار کیلومتر از جاده‌ های کشور ، ۹۷ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش دارد . این اپراتور علاوه بر این که پیشتاز در عرضه سیم کارت همراه اول است . پس از دریافت مجوز ارتقاى خدمات نسل ۰ و نسل هاى بالاتر از آن در تاریخ ۴ شهریور با نو سازی مداوم شبکه خود ، به روز ترین تجهیزات شبکه تلفن همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است .  ۲۶ امین سالگرد همراه اول امسال برگزار شد .

 

۱۳۹۷/۳/۲۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت