مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت همراه اول ارزان تر از همه جا

خرید سیم کارت 

فروش سیم کارت در ایران توسط سه اپراتور بزرگ تلفن همراه که خدمات قابل توجهی را ارائه می‌دهند، رایتل، ایرانسل و همراه اول می باشد که کاربران بسیاری را در سراسر ایران تحت پوشش خود قرار داده اند.

 از محبوب‌ترین شبکه‌های تلفن همراه در ایران، همراه اول است که علاوه بر اینکه بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور شناخته شده است، نخستین اپراتوری است که بیش از ۹۵ میلیون سیم کارت به مشترکین خود ارائه داده است.

شرکت ارتباط سیار ایران (همراه اول) از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. همراه اول، با ارائه سیمکارت‌های دائمی و اعتباری توانسته خدمات خود را در بخش تلفن و اینترنت، در دسترس همه قرار دهد. اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول  را دارید، شما را در ادامه با گران‌ترین و ارزان‌ترین سیم کارت همراه اول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

نقش اپراتور در تعیین قیمت سیم کارت

در بین اپراتورهایی که برای تلفن همراه خدمات ارائه می‌دهند، همراه اول به دلیل اینکه توانسته است سرویس‌های مختلفی را به کاربران ارائه دهد، در بین اپراتورهای دیگر رتبه اول را به دست آورده است. همچنین توانسته با توجه به زیرساخت‎ها، پوشش دهی خود را در تمام مناطق ایران گسترش دهد به طوری که حتی روستاها و جاده‌ها نیز از خدمات همراه اول برخوردار هستند. در نتیجه می‌توان گفت قیمت سیم کارت همراه اول از نوع دائمی و اعتباری، نسبت به سایر سیم کارت‌های سایر اپراتورها کمی گران‌تر است.

آشنایی با انواع سیم کارت همراه اول

 برای قیمتگذاری سیم کارت همراه اول، با تقسیم‌بندی آن‌ها تا حدودی می‌توان به قیمت واقعی آن‌ها پی برد. سیم کارت‌های دائمی همراه اول، در سال ۱۳۷۳ با پیش شماره 0911  فعالیت خود را آغاز کردند. سیم کارت‌های اعتباری همراه اول نیز فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کردند که با پیش شماره 0911 تا 0919 به جز 0912 به بازار ارائه شدند.

با اتمام موجودی خطوط اعتباری، پیش شماره‌های 0990 تا 0993 (سیم کارت اعتباری انارستان با پیش شماره 0994 برای دانش‌آموزان ارائه شد) نیز برای سیم کارت اعتباری در نظر گرفته شد. بدین ترتیب می‌توان گفت برای خرید سیم کارت همراه اول دائمی می‌توانید این خطوط را با پیش شماره 0912 و سیم کارت‌های اعتباری را با پیش‌شماره‌های 0911 تا 0919 و 0990 تا 0993 خریداری کنید.

البته ناگفته نماند که کلیه خطوط این شرکت هم به صورت دائمی و هم اعتباری وجود دارد و شما می‌توانید هر نوع آن را تهیه کنید. تنها خطی که نسخه اعتباری ندارد سیم کارت 0912 همراه است که تنها به صورت دائمی روانه باز شده است.

تاثیر نوع پیش شماره در قیمت سیم کارت همراه اول

از دیگر فاکتورهایی که در قیمت سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری تاثیرگذار است، پیش شماره‌ این خطوط است. همانطور که اشاره شد پیش شماره خطوط دائمی همراه اول با 0911 و خطوط اعتباری با پیش‌شماره‌های 0911 تا 0919 و 0090 تا 0993 آغاز می‌شوند.

در مورد سیم کارت 0912 همراه اول یک استثنا وجود دارد و آن این است که به دلیل اعتبار بالای آن جزء خطوط گران قیمت به حساب می آید. اما شما  می‌توانید برای خرید سیم کارت همراه اول دائمی ارزان، این خطوط را با کد 0 یا 9 خریداری کنید، چرا که نسبت به کدهای اول از جمله 1 و 2 که جز گرانترین کدها محسوب می‌شوند، از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند.

پیش شماره 0912  مربوط به شهر تهران است که در برخی از استان‌ها از جمله البرز، قزوین، زنجان و سمنان نیز این سیم کارت ارائه شده است. سایر پیش شماره‌های همراه اول از جمله 0911 تا 0919 از جمله سیم کارت‌هایی هستند که هم به صورت دائمی و هم به صورت اعتباری در سرتاسر ایران به فروش می‌رسند.

 

۱۴۰۱/۱۱/۱۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت