مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

انتقال شارژ سیم کارت های اعتباری

 سیم کارت912 

خرید سیم کارت های اعتباری تنها یک مشکل را برای کاربران خود به همراه  دارد و آن هم اتمام شاژ این سیم کارت ها در مواقع ضروری می باشد. اپراتورهمراه اول در راستای رفع این مشکل و همچنین جذب مخاطبین جدید در بازار فروش سیم کارت،  قابلیت انتقال شارژ از سیم کارت های دیگر را برای کاربران خود فعال کرده است. انتقال اعتبار همراه اول به همراه اول اعتباری همانند انتقال شارژ دائمی به اعتباری همراه اول است . تنها تفاوت آن ها در کد دستوری است و کد انتقال شارژ همراه اول اعتباری به اعتباری متفاوت است . انتقال شارژ خط به خط همراه اول اعتباری نیز از طریق چهار روش قابل انجام است .

۱ – کد انتقال شارژ اعتباری به اعتباری همراه اول  :

در اینجا قصد داریم انتقال شارژ به همراه اول از روش کد انتقال اعتبار را آموزش دهیم زیرا سوال خیلی از مشترک هاست . کد انتقال شارژ چیه ؟  کد انتقال شارژ از سیم کارت به سیم کارت دیگر چیه ؟ و کد انتقال شارژ از گوشی به گوشی دیگر چیه ؟ کد انتقال اعتبار همراه اول اعتباری به اعتباری چیه ؟ و کد انتقال اعتبار همراه اول چیه ؟ کد انتقال شارژ اعتباری به اعتباری همراه اول چیه ؟ و کد انتقال شارژ اعتباری به اعتباری چیه ؟ رمز انتقال خط به خط همراه اول چیه؟ و …

کد خط به خط همراه اول به همراه اول ، از سیم کارت همراه اول اعتباری به سیم کارت همراه اول اعتباری با وارد کردن # ۱۴۲ * ۱۰ * مقدور است . کد دستوری انتقال شارژ همراه اول اعتباری به اعتباری # ۱۴۲ * ۱۰ * است .

۲ – انتقال شارژ به کمک پیامک :

یکی دیگر از روش های ارسال شارژ همراه اول روش ارسال پیامک می باشد . ما در این روش طرز انتقال شارژ همراه اول به همراه اول را آموزش می دهیم . در این روش مشترک برای ارسال شارژ خط به خط ابتدا باید یک پیامک به شماره ۸۹۱۱ ارسال کند . ۸۹۱۱ شماره انتقال اعتبار همراه اول به همراه اول می باشد . که با این کار یک پیامک راهنمایی برای مشترک ارسال خواهد شد . پیامک راهنمای سرویس انتقال اعتبار ویژه مشترکین دائمی به شرح زیر می باشد .

مشترک گرامی لطفاً پیامک انتقال را از چپ به راست در پیامکی به ۸۹۱۱ ارسال نمایید :    مبلغ انتقال ( به ریال ) * شماره مقصد ( با پیش شماره )

پس از ارسال تقاضای انتقال اعتبار از سوی مشترک ، سیستم درستی دستور ، مبلغ و شماره مقصد را بررسی نموده . پس از آن ، از مشترک مبدا به وسیله ی یه پیامک تائیدیه می گیرد . مشترک برای تایید می بایست عدد ۱ را ارسال نماید . در صورت تائید توسط مشترک مبدا ، انتقال اعتبار صورت گرفته و مشترکین مبدا و مقصد از طریق پیامک از انتقال اعتبار مطلع خواهند شد .

۳ – اپلیکیشن همراه من :

یک روش انتقال خط به خط همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من است . روش انتقال شارژ از اعتباری به اعتباری همراه اول با اپلیکیشن همراه من به این طریق است . مشترک با ورود به اپلیکیشن به بخش خدمات شارژ رفته و گزینه انتقال اعتبار را انتخاب می کند .

۴ – سامانه همراه من :

روش انتقال اعتبار همراه اول اعتباری در سامانه به این طریق است . مشترک با ورود به سامانه آنلاین همراه من به بخش صورت حساب من رفته و گزینه انتقال اعتبار را انتخاب می کند .

قوانین انتقال شارژ همراه اول :

سرویس انتقال اعتبار ویژه مشترکین اعتباری و دائمی نیاز به فعال سازی ندارد. برای انتقال اعتبار از طریق سرویس انتقال اعتبار دائمی به اعتباری و اعتباری به اعتباری نیازی به رمز نمی باشد .سقف ماهانه انتقال اعتبار دائمی به اعتباری ۵۰,۰۰۰ تومان می باشد و برای اعتباری به اعتباری مبلغ قابل انتقال در طول یک ماه ۵۰۰,۰۰۰ ریال (۵۰ هزار تومان) می باشد .

پس از انجام موفقیت آمیز انتقال ، برای مشترک انتقال دهنده و دریافت کننده اعتبار پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال ، مبلغ انتقال یافته و اعتبار جدید ارسال می گردد .فارغ از مبلغ اعتبار انتقالی ، مدت زمان اعتبار مبلغ انتقال داده شده ۹۰ روز می باشد .

 

۱۴۰۱/۹/۲۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت