مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت‌ همراه اول موفقیت شمار را دوچندان می کند

خرید فوری سیم کارت همراه اول

با خرید سیم کارت‌ همراه اول یک شبه راه صدساله را بروسیم کارت های رند  (خط رند ) همراه اول با استفاده از اعتبار بالا و دیگر مزایای خود می تواند شما را به سرعت به موفقیت برساند .در عصر جدید با وجود پیشرفت‌هایی که در اپراتورهای تلفن همراه به وجود آمده، هنوز هم افراد علاقه‌مند به داشتن سیم کارت رند  با پیش‌شماره ۰۹۱۲ هستند! افراد بسیاری با مراجعه به دفاتر فروش سیم کارت درخواست سیم کارت رند همراه اول را دارند. سیم کارت همراه اول آن هم با پیش‌شماره ۰۹۱۲ ( سیم کارت 912 به خودی خود برای افراد جذابیت دارد؛ اما وقتی سیمکارت رند هم داشته باشد مزایای فراوانی به همراه خواهد داشت.

مزایای خرید خط رند همراه اول

به طور کلی داشتن یک سیم کارت با شماره رند همراه اول ، ۳ مزیت عمده برای شما خواهد داشت که عبارتند از:

ماندگاری در ذهن مخاطبین

موثر در برندینگ ایجاد یک تصویر مثبت از شخصیت شما در ذهن مخاطب

در ادامه هر یک از این فواید را شرح خواهیم داد.

ماندگاری در ذهن مخاطبین

ماندگاری در ذهن مخاطبین اولین و مهم‌ترین دلیل انتخاب یک خط رند است. یک سیمکارت رند به راحتی در ذهن‌ها می‌ماند. این یک مزیت بزرگ به ویژه برای صاحبان کسب و کار محسوب می‌شود.

فرض کنید در یک نشست کاری دو نفر به شما کارت ویزیت خود را می‌دهند. روی یکی از کارت ویزیت‌ها شماره ی رند و دیگری شماره‌ای معمولی نوشته شده است. کدام یک بیشتر در ذهن شما بهتر باقی می‌ماند؟

در مثالی دیگر فرض کنید به دنبال یک فروشگاه برای خرید فرش می‌گردید. در مسیر دو بیلبورد تبلیغاتی در همین حوزه می‌بینید. در مسیر و در حین حرکت که امکان ذخیره شماره آن فروشگاه را ندارید. پس اگر شماره‌ی تبلیغاتی روی بیلبورد رند باشد به خاطر می‌سپارید؛ اگر سیم کارت رند نباشد هم که در واقع صاحب فروشگاه یک مشتری بالقوه را از دست داده است!

موثر در برندینگ

برای آن که کسب و کار ما قدرت گرفته و مشتری‌های وفادار پیدا کنیم، باید در هر فرصتی برند خود را به مخاطبینمان یادآوری کنیم. سیم کارت رند می‌تواند در راستای برند سازی و تداعی در ذهن مخاطبین به ما کمک کند. برندینگ فقط برای کسب و کارها نیست. ممکن است هر شخصی در زندگی به دنبال ایجاد برند شخصی باشد.

یک تریدر، یک مهندس معماری، یک پزشک، یک روانشناس و… با برندینگ کردن خود می‌تواند، عقاید و توانمندی‌هایش را در بین مخاطبین خود نشر دهد.در میان برنامه‌ریزی‌ها به جهت برندسازی، خرید یک شماره رند را نیز باید در برنامه‌ خود جای دهید. بعدها اگر شما قصد تبلیغات برند خود را داشته باشید، شماره‌ی رندی که روی تراکت‌ها بیلبوردها و کارت ویزیت‌های خود میزنید به آسانی در ذهن مخاطبیت ثبت می‌شود. به وسیه یک سیم کارت رند برند خود را به مخاطب یادآور شده و تداعی مثبتی از برند شما در ذهن او شکل خواهد گرفت.

 

۱۴۰۱/۹/۱۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت