مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

قطع تعرفه آزاد سیم کارت های ایرانسل

قیمت سیم کارت

مشکل کاربران سیم کارت های ایرانسل با اینترنت آزاد چیست؟ خرید سیم کارت های ایرانسل در بین متقاضیان سیمکارت از اقبال بالایی برخوردار است. این اپراتور همواره در جهت رضایت مشترکان خود و همچنین برای در دست گرفتن بازار فروش سیم کارت، طرح های متنوعی را ارائه می کند. با این حال یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانسل با آن روبه رو می‌شوند اتمام بسته اینترنت خریداری شده و مصرف اینترنت با تعرفه آزاد است. با توجه به تفاوت قابل توجه تعرفه آزاد با تعرفه‌ی بسته‌های اینترنت، این اشتباه می‌تواند هزینه زیادی را برای مشترکان تلفن همراه در بر داشته باشد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند به چند روش نسبت به غیر فعال کردن،اینترنت با تعرفه آزاد اقدام کنند تا در صورتی که بسته اینترنت خریداری شده به اتمام رسید، اینترنت قطع شود و با تعرفه آزاد محاسبه نشود. البته در صورت نیاز امکان فعال کردن اینترنت با تعرفه آزاد نیز وجود دارد.

یکی از روش‌های ساده جهت غیر فعال کردن اینترنت آزاد ایرانسل استفاده از کد دستوری می‌باشد. تمامی مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره گیری کد دستوری ستاره 555 ستاره 3 ستاره 2 ستاره 3 مربع #3*2*3*555* اینترنت با تعرفه آزاد را قطع نمایند. پس از شماره گیری کد دستوری ذکر شده با ارسال عدد یک پیامکی مبنی بر غیر فعال شدن اینترنت تعرفه آزاد با متن"مشترک گرامی، شما تعرفه طرح کنترل مصرف آزاد را به صورت رایگان فعال کرده اید" ارسال می‌شود.

روش دیگر جهت غیر فعال کردن اینترنت با تعرفه آزاد ایرانسل استفاده از اپلیکیشن "ایرانسل منمی‌باشد. برای این کار لازم است وارد اپلیکیشن ایرانسل من شده و از بخش سایر گزیته طرح کنترل مصرف آزاد را انتخاب کنید در این بخش می‌توانید نسبت به فعالسازی این سرویس اقدام کنید. دقت نمایید که در هر روز فقط یک بار می‌توانید این تغییر را انجام دهید. پس از فعالسازی پیامک برای کاربر ارسال می‌شود.

در صورتی که طرح محدودسازی برای شما فعال باشد، گزینه «غیرفعالسازی» نمایش داده می‌شود و می‌توانید با انتخاب آن دوباره از امکان استفاده از اینترنت بدون بسته را فراهم سازید.

 

۱۴۰۱/۹/۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت