مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت از خارج کشور

 خرید سیم کارت 

سیم کارت ها از دیرباز نقش کلیدی در زندگی بشر بازی می کنند. با توجه به افزایش سفرهای برون مرزی، بحث هزینه های مکالمات نیز افزایش یافته است. روش‌های متعددی برای تماس با خانواده وجود دارند که خرید سیمکارت خارجی یکی از آنها است. به‌عنوان‌مثال، در راستای جام جهانی قطر، مراجعه به مراکز فروش سیم کارت در قطر و تهیه سیم کارت های بین المللی می‌تواند روش مقرون‌به‌صرفه‌ای برای تماس با عزیزان باشد

این روزها سفر به کشورهای خارجی به دلایل مختلفی رشد چشمگیری داشته است. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد پس از خروج از کشور، دررابطه‌با برقراری ارتباط با خانواده و عزیزان است. روش‌های متعددی برای تماس با خانواده وجود دارند که خرید سیم‌کارت خارجی یکی از آنها است. در ادامه این مطلب، راه‌های کاهش هزینه‌های مکالمه و اینترنت در سفرهای خارجی را برشمرده ام.

راه‌های کاهش هزینه‌های مکالمه و اینترنت در سفرهای خارجی

برای کاهش دادن هزینه‌های اینترنت، تماس تصویری، صوتی و مکالمه، دو روش رایج وجود دارد. در ادامه به توضیح هرکدام از روش‌ها می‌پردازیم:

روش رومینگ برای استفاده در سفرهای خارجی

یکی از روش‌های رایج برای تماس با خانواده در سفرهای خارجی، استفاده از رومینگ همراه است. البته هزینه‌ها و تعرفه‌های تماس رومینگ بسیار بالا هستند، ضمن اینکه استفاده از رومینگ ممکن است در برخی کشورها امکان‌پذیر نباشد. از دیگر مشکلات استفاده از رومینگ همراه، می‌توان به‌احتمال هک شدن به دلیل استفاده از وای‌فای رایگان، احتمال عدم پشتیبانی کشور مقصد از سرویس خدمات رومینگ و خالی‌شدن سریع باتری گوشی اشاره کرد.

روش خرید سیم‌کارت در سفرهای خارجی

روش دوم و البته بهترین روش برای برقراری ارتباط در کشورهای خارجی، خرید سیم‌کارت کشور مقصد است. به دلیل گران بودن تعرفه‌های رومینگ، غالبا افراد ترجیح می‌دهند، سیم‌کارت کشور مقصد را تهیه کنند. به طور مثال، افرادی که به گرجستان سفر می‌کنند، بهتر است یک سیم‌کارت بخرند تا اینکه مبلغ هنگفتی بابت رومینگ بپردازند. البته راهنمای خرید سیم کارت در گرجستان هم اطلاعات مفیدی دررابطه‌با اپراتورها و کدهای دستوری در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این روش به کاهش هزینه‌ها و البته برقراری ارتباط باکیفیت کمک به سزایی می‌کند.

پس از خرید سیم‌کارت‌، از فروشنده بخواهید که آن را برای شما فعال کند. اگر قصد خرید سیم‌کارت در دبی را دارید، می‌توانید از مسئول فروش بخواهید کدهای دستوری لازم را به شما بگوید تا یادداشت کنید. یا اینکه به‌راحتی می‌توانید با کمکراهنمای خرید سیم کارت در دبی، همه کدها را آماده در گوشی خود داشته باشید.

روش‌های خرید سیم‌کارت در سفرهای خارجی

اکنون سؤال این است که چه روش‌هایی برای خرید سیم‌کارت در سفرهای خارجی وجود دارند؟ جواب این سؤال را با هم بررسی می‌کنیم:

خرید سیم‌کارت به‌صورت آنلاین

یکی از رو‌ش‌هایی که می‌توان از طریق آن برای خرید سیم‌کارت خارجی اقدام کرد، خرید آنلاین است. شما می‌توانید وارد سامانه اپراتور موردنظر شوید و برای خرید آنلاین سیم‌کارت اقدام کنید‌. البته این روش ممکن است برای گردشگران امکان‌پذیر نباشد. مثلا برای خرید سیم کارت در ترکیه نمی‌توان از روش آنلاین استفاده کرد.

تهیه سیم‌کارت در فرودگاه

روش دیگر برای تهیه سیم‌کارت، مراجعه به کیوسک‌های فرودگاه است. به‌محض فرود آمدن در فرودگاه کشور مقصد، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌ها و کیوسک‌های حاضر در فرودگاه برای خرید سیم‌کارت اقدام کنید.

خرید سیم‌کارت از نمایندگی‌ها

خرید از نمایندگی‌های حاضر در سطح شهر، یکی دیگر از روش‌های تهیه سیم‌کارت خارجی است. اگر به کشور گرجستان و شهر تفلیس سفر می‌کنید، توصیه می‌شود که برای خرید سیم‌کارت، از راهنمای خرید سیم کارت در گرجستان کمک بگیرید.

تهیه سیم‌کارت از طریق آژانس‌های مسافرتی

ساده‌ترین و بهترین روش برای تهیه سیم‌کارت، کمک‌گرفتن از آژانس‌های مسافرتی است. شما می‌توانید با کمک یک آژانس مسافرتی معتبر بدون هیچ دردسری صاحب یک سیم‌کارت برای سفر خارجی خود شوید.

۱۴۰۱/۹/۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت