مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت سازمانی همراه اول چه سیم کارتی است؟

سیم کارت های سازمانی همراه اول یکی دیگر از سیمکارت های این اپراتور می باشدکه اپراتور همراه اول برای رفاه حال مشترکان خود، اقدام به فروش سیم کارت­ های سازمانی کرده است. خرید سیم کارت سازمانی کمک می­کند تا در یک سازمان، هزینه‌ها بهتر مدیریت شود. این سیم کارت­ها قیمت مناسب­تری داشته و خدمات آن­ها با قیمت مناسب­تری عرضه می­شود. امکان ارائه شماره­های متوالی برای سیم کارت­های سازمانی وجود دارد. مدیران سازمان‌ها می­توانند امکانات سیم کارت­های سازمانی را بر حسب نیاز نیروی انسانی، به صورت متفاوت تعریف نمایند. روز به روز تعداد سازمان­هایی که تمایل به استفاده از این سیم کارت­ها دارند، بیشتر و بیشتر می شود. در صورتی که برای سازمان خود قصد خرید سیم کارت سازمانی همراه اول را دارید، لازم است تا مدارک زیر را ارائه نمایید:

نامه رسمی درخواست سیم کارت سازمانی (با درج تعداد، مشخصات و ...) در سربرگ شرکت و ممهور به مهر شرکت

تصویر گواهی ثبت نام مودیان مالیاتی یا مدارک مربوط به کد اقتصادی و شناسه ملی

ارائه آگهی تاسیس و آگهی آخرین تغییرات شرکت

آدرس و کد پستی شرکت

معرفی نماینده شرکت برای دریافت سیم کارت که لازم است برای تحویل سیم کارت به دفاتر فروش، مراجعه حضوری داشته باشد

تصویر و اصل کارت ملی نماینده شرکت

هیچ محدودیتی در تعداد خرید سیم کارت سازمانی همراه اول وجود ندارد. تنها در صورتی که قصد خرید سیم کارت سازمانی از این اپراتور را به تعدادی بیش از 50 عدد دارید، لازم است تا مدارک را به اداره فروش سیم کارت سازمانی همراه اول ارائه نمایید.

۱۴۰۱/۵/۱۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت