مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

انواع سیم کارت رند تاریخ تولدی همراه اول

خط رند ۰۹۱۲ انواع مختلفی دارد که یکی از این سیمکارت ها، سیم کارت تاریخ تولدی رند با درجه ها و اسامی مختلفی در بازار خرید سیم کارت می باشد. در این این قسمت به بررسی انواع این شماره های رند در بازار فروش سیم کارت برای شما عزیزان پرداخته ایم:

مدل پله ای : این مدل شامل شماره هایی است که حداقل 4 رقم اول یا آخر آنها را اگر 2 رقم 2 رقم جدا کنیم ، رقم یکان یا دهگان آنها برابر باشند و به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند :

  • مدل آینه ای : مدل آینه ای شامل شماره هایی می شوند که حداقل 4 رقم اول یا آخر شماره بصورت قرینه قرار گرفته باشند. مانند: * * * 51 15 0912 یا 41 14 *** 0912 در صورتی که 3 رقم اول و آخر شماره نیز قرینه باشند باز هم شماره رند آینه ای محسوب می شود. مانند: 531 * 135 0912
  • مدلترازویی : شماره هایی که 3 رقم ابتدایی شماره با 3 رقم انتهایی دقیقا یکسان باشند به عنوان مدل رند ترازویی شناخته می شوند.

مدل ترتیبی : اگر حداقل 3 رقم از شماره بصورت اعداد پشت سر هم و به ترتیب در ابتدا یا انتهای شماره قرار گیرند به آن رند مدل ترتیبی گویند و دارای دو نوع زیر است:

  • مدل جفت جفت : شماره هایی که در آن اعداد بعد از پیش شماره و یا در انتهای شماره به صورت 2 رقم 2 رقم یکسان باشند مدل رند جفت جفت نامیده می شوند. مانند: *** 85 85 0912 یا 26 26 *** 0912 و دارای انواع زیر می باشند:
  • مدل ده دهی : در این مدل اعداد تشکیل دهنده ی شماره به صورت مضرب های ده و یا مضرب های ده در آنها بصورت پله ای در ابتدا یا انتهای شماره قرار  می گیرند و دارای دو نوع زیر هستند:
  • مدل هزاری و ده هزاری : در این مدل اعداد بصورت هزار، ده هزار و یا مضربی از آن در ابتدا یا انتهای شماره قرار می گیرند و دارای انواع زیر می باشند:
  • مدل میلیونی : شماره هایی که حداقل 5 عدد صفر در آنها وجود داشته باشد بصورت میلیون خوانده می شوند و از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند .

۱۴۰۱/۳/۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت