مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های ایرانسل از جشنواره زمستانه اپلیکیشن ایرانسل من بهرمند می شوند

فروش سیم کارت

با خرید سیم کارت های ایرانسل از هزاران طرح و مزایای این اپراتور بهره مند شوید. دومین اپراتور کشور برای مشترکان خود که "سیم کارت ایرانسل" دارند ، اپلیکیشن ایرانسل من را ارائه کرده است تا دارندگان این   سیم‌کارت به آسانی به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی داشته باشند.

ایرانسل من ، اپلیکیشنی برای مشترکین این اپراتور است که کاربرانی که سیمکارت ایرانسل دارند می توانند به آسانی به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی داشته باشند . و اما اپلیکیشن "ایرانسل" برای زمستان سال 99 جوایز ویژه و متنوعی را برای کاربران دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است .

مشترکین این اپلیکیشن زمستان متفاوتی دارند ، مشترکین می توانند زمستان امسال با تراکنش در ایرانسل من ، در قرعه کشی 30 جایزه 50 میلیون تومانی ایرانسل شرکت کنند و از خدمات متنوع و متفاوت ایرانسل من بهره مند شوند . البته کاربران اپلیکیشن ایرانسل باید بدانند با هر 5 هزار تومان تراکنش در ایرانسل من می توانند یک امتیاز در این قرعه کشی به دست می آورند. مشترکین  ، از 1 دی تا 30 اسفند به ایرانسل ‌من سر بزنید و با پرداخت قبض ، خرید بسته مکالمه و اینترنت ، افزایش اعتبار و … شانس خود را در قرعه ‌کشی زمستانی ایرانسل افزایش دهید .
کاربرانی که سیم کارت ایرانسل دارند می توانند با نصب اپلیکیشن ایرانسل من به آسانی به خدمات این اپراتور دست یابند .
با نصب اپلیکیشن ایرانسل من و تراکنش در آن می توانید از هدایا و خدمات ویژه بهره مند شوید ، اگر تا کنون از ایرانسل ‌من استفاده نکرده ‌اید ، همین امروز این اپلیکیشن را نصب کنید . با انجام اولین پرداخت بانکی در ایرانسل من 5 گیگا بایت اینترنت هدیه برای شما فعال خواهد شد و بسته هدیه در نظر گرفته شده تا پایان روز فعال سازی اعتبار دارد .
اگر از مشترکان اعتباری ایرانسل هستید ، از روز 19 آبان با خرید حداقل 30 هزار تومان شارژ شگفت ‌انگیز ( ویژه مکالمه ایرانسلی و پیامک ) در ایرانسل‌ من ، از 30 درصد اعتبار هدیه بهره‌ مند شوید و هدیه شارژ شگفت انگیز تا 20 روز پس از فعال سازی قابل استفاده خواهد بود . مشترکین "سیم کارت" ایرانسل هم سیم کارت ایرانسل اعتباری و دائمی می توانید با مراجعه به ایرانسل من از این هدایا و تخفیف ‌های ویژه بهره ‌مند شوید .

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت