مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت ها سامانتل و تخفیفات روز های جمعه

فروش سیم کارت

سیم کارت های اپراتور سامانتل در روز های جمعه تخفیفات ویژه ای را برای مشترکان خود در نظر گرفته است و مشترکین سیمکارت های این اپراتور می توانند در روز های با مراجعه به وب سایت سامانتل از تخفیفات ویژه  بهره مند شوند که این تخفیفات شامل خرید بسته های اینترنت با تخفیف 40% می باشد  . این اپراتور اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه می باشد که به بهترین خدمات را به مشترکین سیم‌کارت های خود ارائه دهد . افراد می توانند با خرید سیم کارت سامانتل از خدمات ویژه این اپراتور بهره مند شوند و حتی این اپراتور همانند اپراتور های دیگر امکان تبدیل سیم کارت سامانتل اعتباری به دائمی را برای مشترکین خود فراهم آورده است .

"سیم کارت سامانتل" علاوه بر برخورداری و ارائه رند ترین سیم کارت ها در کشور قابلیت استفاده از فناوری NFC (( برخورداری از قابلیت تبادل اطلاعات بی سیم با سرعت بالا و بر بستر امن که به عنوان یک نمونه ملموس میتوان از سیستم های پرداخت بر بستر NFC مشابه کارت بلیط های مترو و اتوبوس و کارت های تأئید هویت نام برد )) هم چنین قابلیت USIM ( که جهت تأمین اینترنت پر سرعت به کار می رود ) را به استفاده کنندگان ارائه می دهد . کاربران  این اپراتور می توانند ، در روز های جمعه با مراجعه به وب سایت سامانتل شماره سامانتل خود را وارد کنند و بسته های قابل خرید خود را مشاهده کنند ، در واقع با ورود شماره سامانتل خود استعلام بگیرند . بسته های ارائه شده در روز های جمعه تا 40 درصد تخفیف دارند که مشترکین می توانند ، از این تخفیفات ویژه بهره مند شوند .
مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری سامانتل می توانند ، ضمن آگاهی لحظه ای از وضعیت حساب کاربری ، کلیه خدمات غیر حضوری مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن سامانتل من دریافت و عملیات اجرایی آن را شخصا انجام دهند . به گزارش روابط عمومی سامانتل ، اپلیکیشن اختصاصی اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور ، با هدف ایجاد سهولت در مدیریت سیم کارت های سامانتل طراحی و درفاز اول دراختیار خانواده سامان قرار می گیرد و در فاز دوم از طریق کافه بازار ، گوگل پلی و وب سایت این شرکت در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت . نصب اپلیکیشن مای سامانتل نیازی به هیچ گونه مجوز و دسترسی به اطلاعات گوشی ندارد و با محیط کاربری بسیار آسان ، مشترکین را قادر می سازد از امکانات آن برخوردار شوند .

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت