مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنید و جایزه بگیرید

فروش سیم کارت 

سیم کارت های دائمی ایرانسل دارای مزایای بسیاری نسبت به سیمکارت های اعتباری این اپراتور می باشد.دومین اپراتور بزرگ کشور برای آن دسته از افرادی که سیمکارت دائمی ایرانسل را تهیه می کنند هدایایی در نظر گرفته است و این افراد با خرید سیم کارت های دائمی می توانند از این هدایای ویژه بهره من شوند . ایرانسل حتی برای آن دسته از افرادی که سیم‌کارت  ایرانسل اعتباری خود را به "ایرانسل دائمی" تبدیل می کنند نیز هدایایی در نظر گرفته است . و این مشترکین با تبدیل کردن سیم کارت خود به سیم کارت دائمی ایرانسل می توانند اعتباری از خدمات این تبدیل استفاده کنند .

اپراتور ایرانسل اعلام کرد : در فرصتی محدود ، با "خرید سیمکارت‌ ایرانسل" دائمی یا تبدیل سیم‌ کارت ایرانسل اعتباری خود به دائمی ، می ‌توانید علاوه‌ بر پوشش‌ دهی گسترده و اینترنت پر سرعت ایرانسل ، از هدایا و مزایای شگفت ‌انگیز ایرانسل نیز استفاده کنند . آن دسته از افرادی که می خواهند جزو مشترکین ایرانسل شوند می توانند با مراحعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل و یا مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش ایرانسل در سراسر ایران سیم کارت ایرانسل خود را دریافت کنند و یا می توانند با شماره گیری 600 از طریق سیم کارت های ایرانسل و 09366000000 از سایر خطوط و اپراتور ها سیم کارت خود را دریافت کنند .
ایراتسل برای آن دسته از افرادی که "سیم کارت ایرانسل دائمی" خرید می کنند و یا سیم کارت اعتباری خود را به ایرانسل دائمی تبدیل می کنند ، بسته 1 گیگا بایتی ماهانه رایگان به مدت 5 ماه از ماه دوم فعال سازی ، شش ماه مکالمه نیم بها با تمام خطوط داخلی یعنی با تعرفه دقیقه ای 30 تومان ، 1000 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی فقط با خطوط ایرانسل به مدت 30 روز ، 30 گیگا بایت اینترنت هدیه رایگان به مدت 30 روز ، بسته 4 گیگا بایتی اینترنت ماهانه رایگان به مدت شش ماه فقط با اعتبار 7 روز در نظر گرفته است که با انجام خرید و تبدیل سیم کارت خود می توانند از این هدایای ویژه و شگفت انگیز استفاده کنند . ایرانسل از اپراتور های بزرگ در کشور است که در جهت رضایت مشترکین خود قدم بر می دارد و با ارائه خدمات دیجیتالی منحضر به فرد اولین اپراتور دیجیتال ایران شده است .

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت