مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت های سامانتل و استفاده از سرویس بسته نبسته

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت های سامانتل مانند دیگر سیم کارت ها رونق بسیاری داشته است. سامانتل نیز یکی از اپراتور فعال در کشور می باشد کع مشترکین بسیاری دارد. این اپراتور برای مشترکین خود که سیمکارت سامانتل دارند بسته نبسته در نظر گرفته است ، سامانتل علاوه بر این سرویس ، سرویس های دیگری نیز برای مشترکین سیم‌کارت خود در نظر گرفته است و افراد می توانند با خرید سیمکارت سامانتل از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .

 مشترکین سامانتل با استفاده از این بسته می توانند با توجه به نیاز خود اینترنت ، مکالمه درون شبکه ، مکالمه برون شبکه و پیامک خرید کنند . مدت زمان استفاده از این بسته 7 روزه و 30 روزه می باشد که متناسب با انتخاب مشترک است . مشترکین سامانتل با مراجعه به وب سایت سامانتل و مراجعه به قسمت بسته نبسته می توانند بسته مورد نیاز را انتخاب کنند . مشترکین سامانتل باید برای فعال سازی این سرویس بعد از مراجعه به وب سایت سامانتل ، در ابتدا مدت زمان بسته مورد نیاز خود را انتخاب کنند که می توانند بین 7 روز و 30 روز یکی را انتخاب کنند . در مرحله بعد مشترک باید حجم اینترنت مورد نیاز خود را انتخاب کند که در قسمت اینترنت می توانند یکی از حجم های 1 گیگا بایت ، 2 گیگا بایت و 4 گیگا بایت را انتخاب کند . مرحله بعد انتخاب مدت زمان مکالمه درون شبکه است ، مدت زمان های اعلامی شده در وب سایت سامانتل 800 دقیقه ، 1000 دقیقه و 1500 دقیقه است . مشترک بعد از انتخاب مکالمه درون شبکه باید مکالمه برون شبکه خود را انتخاب کند ، که مدت زمان های اعلام شده در وب سایت سامانتل 80 دقیقه ، 200 دقیقه و 400 دقیقه می باشد و در مرحله آخر مشترک باید تعداد پیامک های مورد نیاز خود را انتخاب کنند که تعداد پیامک های اعلام شده 100 عدد ، 200 عدد و 500 عدد است که باید یکی از آن ها را انتخاب کند .مشترک سامانتل بعد از انتخاب بین بسته های اراده شده باید برای تعیین قیمت بسته انتخاب شده ، شماره "سیم کارت سامانتل" خود را وارد کنند تا قیمت بسته مورد نظر را به مشترک نمایش دهد .

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت