مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم‌کارت رایتل بخرید، بسته آغازین جایزه ببرید

فروش سیمکارت

با خرید سیم کارت های رایتل از این اپراتور بسته آغازین دریافت کنید. این اپراتور ارائه دهنده ی سیم کارت های دائمی و اعتباری است که مشترکین می توانند با توجه به نیاز خود سیمکارت خود را انتخاب کنند . " سیم‌کارت های اعتباری رایتل با پیش شماره های 0921 و 0922در بازار فروش سیم کارت در دسترس مردم قرار دارد. و همه امکانات سیم کارت های دائمی را دارد . سیمکارت های اعتباری بسته های تحت عنوان بسته های آغازین را دارد که متقاضیان می توانند با خرید سیم کارت رایتل اعتباری این بسته ها  را تهیه کنند. این بسته ها شامل اینترنت و مکالمه درون شبکه می باشد که با تعرفه های مناسب برای مشترکین رایتل ارائه شده است و برای مشترکین این اپراتور به صرفه است و با خریداری این بسته ها در هزینه های خود صرفه جویی می کنند .

بسته های آغازین رایتل در دو بسته ارائه شده است که بسته اول ، سیم کارت اعتباری + بسته آغازین اینترنت نام دارد که مهلت استفاده از آن 7 روز است و این بسته شامل 7 گیگا بایت اینترنت است و قیمت این بسته 183.487 ریال است و قیمت ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد . بسته دوم ، سیم کارت اعتباری + بسته آغازین ترکیبی نام دارد که مهلت استفاده از آن 30 روزه است و این بسته شامل 1.5 گیگا بایت است و 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 45 هزار ریال اعتبار هدیه دارد و قیمت این بسته 183.487 ریال است و قیمت ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد . هر یک از بسته‌ های آغازین به همراه سیم‌ کارت اعتباری ارایه می‌ شود . بسته های هدیه و بسته‌ های آغازین به ترتیب دارای بالا ترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته‌ ها از جمله بسته‌ های مصرفی هستند . از این رو در هنگام خرید بسته‌ های مصرفی ، به تاریخ انقضای بسته‌ های آغازین و حجم باقی مانده این بسته‌ ها توجه داشته باشید . در صورت اتمام هر یک از خدمات موجود در بسته ( حجم ترافیک عادی ، حجم ترافیک ساعات افت مصرف ، پیامک و غیره ) ، امکان استفاده از سایر خدمات بسته تا پایان مهلت زمان اعتبار آن ، وجود دارد . تماس برون شبکه شامل تماس با سایر اپراتور های داخل کشور و تلفن ثابت در زمان حضور در شبکه رایتل می‌ باشد . بسته‌ های آغازین ، فقط شامل استفاده از سرویس‌ ها در شبکه رایتل می‌ باشند . استفاده از خدمات و سرویس های رایتل در محدوده رومینگ ملی و رومینگ بین الملل ، مطابق تعرفه مصرف از هر سرویس از اعتبار مشترکین کسر خواهد شد .  

۱۳۹۹/۱۰/۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت