مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

40 میلیون مشترک دیتای ایرانسل

فروش سیم کارت 

خرید سیم کارت های اعتباری و ثابت ایرانسل به دلیل استفاده از اینترنت پرسرعت این اپراتور در بین متقاضیان سیم کارت افزایش یافته است.

 اپراتور ایرانسل در مراسم چهاردهمین سالروز راه اندازی سیمکارت های ایرانسل از خدمات جدید خود رونمایی کرد. ابیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل و برخی از اعضای هیأت‌مدیره و مدیران ایرانسل در این مراسم حضور داشتند. تعدادی بالغ بر 40 رسانه به صورت حضوری و بیش از 80 رسانه نیز به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز و نیز سامانه‌ی دانا پلاس در مراسم حاضر شدند

 مدیرعامل ایرانسل در سخنرانی خود در این مراسم ضمن اشاره به سال‌های ابتدای ورود ایرانسل و رقابت این اپراتور با سایر رقیبای سرسخت،بیان کرد این اپراتور توانست با گرفتن بخشی از سهم بازار به یک برند تاثیر‌گذار تبدیل شود. وی در ادامه افزود: در مقطعی که ثبت‌نام سیم‌کارت، محلی برای جمع‌آوری نقدینگی بود، راه‌اندازی ایرانسل با حضور سرمایه‌گذار داخلی و خارجی و یک استراتژی بزرگ، باعث شد انحصار در این زمینه شکسته شده و زمینه‌ی بروز و حضور فناوری‌های جدید در کشور فراهم شود.

عباسی آروند ورود بخش خصوصی و از بین رفتن انحصار را زمینه‌ی ارائه خدمات با کیفیت بالاتر دانست که از تجربیات شرکت ایرانسل است. این شرکت هم‌اکنون 53.3 مشترک دارد. علت اصلی ماندن ایرانسل در رقابت، ورود به موقع به بازار بوده است. اگر حضور ایرانسل در وقت مناسب نبود شاید امروز این شبکه با کیفیت را ذیل شبکه ملی اطلاعات نداشتیم و نمی‌توانستیم خدمات مناسبی را  در ایام سخت کرونایی که بسیاری از خدمات بر بستر فضای مجازی ارائه می‌شود، عرضه کنیم. ایرانسل، ثمرۀ یک تصمیم درست، در یک وقت مناسب است.

.

۱۳۹۹/۸/۲۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت