مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت کار کرده ارزان

خرید سیم کارت

مراکز فروش سیم کارت علاوه بر سیم کارت های صفر سیمکارت های کارکرده هم به متقاضیان عرضه می کنند. خرید سیمکارت های کارکرده از لحاظ قیمت به صرفه تر از سیم‌کارت های  صفر می باشد. این نوع سیم کارت ها از هر اپراتور و بسته به دائمی یا اعتباری بودن سیم کارت قیمت های متفاوتی دارند.

اگر قصد متقاضیان از خرید یک سیم کارت فقط یک سیم کارت کار کرده ارزان است و اصلا مهم نیست که سیم کارت  از کدام اپراتور و با چه ارقامی و با چه پیش شماره ای و از چه نوعی باشد، دستشان برای خرید سیم کارت کار کرده ارزان بسیار باز است. در واقع گزینه های بسیار زیاد روی میز خرید می تواند برای شما وجود داشته باشد که بتوانید یک سیم کارت کار کرده ارزان بخرید. اما عاقلانه این است که حتی برای خرید یک سیم کارت کار کرده ارزان هم فاکتورهای مهم در خرید را در نظر بگیرید تا بتوانید در نهایت از خرید خود رضایت داشته باشید.

می توان گفت یک سیم کارت اعتباری کار کرده با اعداد و ارقام نه چندان رند در واقع یک سیم کارت کار کرده ارزان است. باید همین جا به این نکته اشاره کنیم که با توجه به اینکه انصافا تمام اپراتورهای فعال در ایران خدمات خوب و با کیفیتی ارائه می دهند و آنتن دهی آنها در تمام نقاط کشور بسیار خوب و کیفیت نزدیک به هم دارند، خیلی نمی توان برای تصمیم گیری خرید سیم کارت کار کرده ارزان روی اپراتور سیم کارت تاکید کرد. گرچه هنوز هم برخی مناطق هستند که کیفیت آنتن دهی یکی از اپراتور ها ضعیف تر از دیگری است. فرقی هم نمی کند کدام اپراتور و در کجا. حتی در برخی از مناطق شهری هم برخی از اپراتور ها کیفت سرویس دهی خوبی ندارند. بنابراین حتی اگر می خواهید یک سیم کارت کار کرده ارزان بخرید، از قبل به خوبی تحقیق کنید که در منطقه و محل مورد نظر شما کیفیت آنتن دهی کدام اپراتور بیشتر از دیگری است.

۱۳۹۹/۷/۱۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت