مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های دائمی ایرانسل برای مودم های اینترنت

خرید خط رند

ایرانسل، در راستای ارائه آخرین فناوری‌های روز دنیا توسط بزرگترین اپراتور دیتای کشور سیم کارت های دائمی برای مودم‌های اینترنت ثابت پشتیبانی کننده از نسل‌های 4 و 4.5 (TD-LTE) در اختیار مشترکان قرار گرفت. از مزایای استفاده از سیم کارت‌ های دائمی برای مودم‌های TD-LTE می‌توان به تسهیل در پرداخت‌های دوره‌ای هزینه‌های مشترکان اشاره کرد.مشترکانی که از سیم کارت‌ های دائمی در مودم‌های TD-LTE استفاده می‌کنند، در پایان هر دو ماه یک صورت‌حساب در نشانی پست الکترونیکی (email) خود دریافت می‌کنند و برای پرداخت این صورت‌حساب 28 روز فرصت دارند.

سیم کارت رند در همه اپراتورهای تلفن همراه از قیمت بالاتری در زمان قیمت گذرای سیم کارت برخوردار است. توجه داشته باشید که برای تهیه سیم کارت از هر اپراتوری به مراکز معتبر  فروش سیم کارت مراجعه کنید

مبلغ حد اعتبار اولیه در این سیمکارت‌ ها 100هزار تومان در نظر گرفته شده است. حد اعتبار اولیه در سیمکارت‌ های دائمی  مبلغی است که به صورت پیش‌فرض و بدون نیاز به پرداخت ودیعه، در حساب مشترکان خرید سیم‌کارت‌ های دائمی ایرانسل لحاظ می‌شود، بر این اساس مشترک می‌تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ اضافه، در طول دوره تا سقف این اعتبار از حساب خود برای خرید بسته‌های اینترنت ثابت و یا به صورت مصرف آزاد استفاده کند. سیمکارت‌ های دائمی پشتیبانی کننده از نسل‌های 4 و 4.5 اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل با قیمت 60 هزارتومان ارائه شده است.

مهرماه ۱۳۸۲، در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و تحقق ماده ۱۲۴ این برنامه و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی و نیز به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخلی و ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه‌ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف‌کنندگان، مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برپا شد.

پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادهای شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فناوری‌‌ اطلاعات، نهایتا در ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام کرد.

با تصویب قانون اجازه موافقتنامه پروانه شبکه و خدمات ارتباطات سیار توسط مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، در آذر ماه ۱۳۸4، مجوز اپراتور دوم از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای شرکت ایرانسل صادر شد.

نزدیک به یک سال بعد و در تاریخ ۲۹ مهر ماه ۱۳۸۵ آنتن دهی در شبکه ایرانسل در سه شهر تهران، مشهد و تبریز آغاز شد. اگرچه سیم کارت های ایرانسل ابتدا در شهرهای کمی آنتن دهی داشتند ولی این اپراتور با استفاده از تخصص شریک خارجی خود به نام MTN، چند ویژگی را به صورت یک جا در اختیار کاربران قرار داد در حالی که اپراتور اول با استفاده از استعدادهای داخلی در پی گسترش قابلیت های نوین بود.

اگر کاربر ایرانسل بودید و در شهرهای محدودی حضور داشتید که پوشش آنتن دهی در آن وجود داشت، دسترسی به تماس تلفنی، پیامک و اینترنت موبایل هم امکان پذیر بود.

ایرانسل در ادامه فعالیت خود اینترنت موبایل از نوع GPRS را در اختیار کاربران قرار داد. همراه اول هم تقریباً در همان تاریخ اینترنت نسل 2G و 2.5G را در اختیار مشترکانش گذاشت و در سال ۸۶ آن را به نسل 2.75G ارتقاء بخشید.

پس از ورود ایرانسل به عرصه بازی و همچنین ارائه خدمات نسل 2.75G از سوی هر دو اپراتور، برای مقطعی کوتاه، استانداردهای مخابراتی ایران تقریباً با جهان تطابق و هماهنگی داشت و کاربران ایرانی هم از همان ویژگی هایی بهره می بردند که در اختیار شهروندان دیگر کشورهای پیشرفته جهان بود.

۱۳۹۷/۵/۲۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت