مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

مسدود شدن سیم‌کارت‌ها تاثیری بر قیمت نداشت

سیم کارت

فروش سیم کارت در مراکز غیر مجاز  سیم‌کارت باعث مسدود شدن 110 سیم کارت شد. طبق آخرین آمار منتشرشده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار سیم‌کارت و دفاتر غیر مجاز خرید سیم کارت و فروش سیم کارت مسدود شده است. با افزایش مزاحمت پیامک‌های تبلیغاتی که توسط سیم کارت‌های شخصی ارسال می‌شد، روش‌های گوناگونی برای مقابله ارائه شد که یکی از این روش‌ها، مسدود کردن سیم‌کارت‌هایی بود که پیامک‌های انبوه تبلیغاتی ارسال می‌کردند. در این راستا محمدجواد آذری جهرمی درباره‌ی پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم در صفحه‌ توییتر خود نوشته بود: مردم از پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم متنفرند، این یک واقعیت است. ۷۰ هزار سیمکارت متخلف را هم مسدود کردیم ولی باز هم هستند. متأسفانه سرمنشاءها هم زیادند و هزینه پیگیری قضائی زیاد. اما بالاخره باید به سرانجام برسد.

او هم‌چنین با ایجاد یک نظرسنجی از کاربران توئیتر خواست نظرات خود را درباره‌ی بهترین روش برای مقابله با این پیامک‌های تبلیغاتی اعلام کنند و طبق گزینه‌هایی که برای این نظرسنجی قرار داده بود، به ترتیب محدودیت تعداد پیام در روز، ایجاد امکان تبلیغ ارزان، بالا بردن قیمت پیامک‌ها و بالا بردن قیمت سیم کارت بیش‌ترین نظرات کاربران را کسب کردند

 

۱۳۹۸/۱/۲۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت