مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

اپراتورها مسوول خسارت‌های ناشی از سیم کارت‌های بی هویت هستند

فروش سیمکارت

سیمکارت  های صارد شده از اپراتور هی مختلف مسدود می شوند. به نقل از جواد جاویدنیا : از این پس اپراتورهای تلفن همراه به دلیل صدور سیم کارت های بدون هویت باید پاسخگوی خسارت‌های وارد شده به مردم باشند. با توجه به گفته‌های جاویدنیا، وجود سیمکارت‌های بدون هویت باعث شده تا هویت‌های مجعول در فضای مجازی گسترش یابد که در این رابطه تذکرهای متعددی به اپراتورها داده شده است و بر اساس مقررات مختلف باید بعد از فروش سیم کارت‌ ها ،احراز هویت واقعی شده که اگر بی هویت بودند سوزانده شوند اما این کار انجام نشده است.

وی افزود: پیشنهاد شده تا مراجع قضایی در مواردی که جرمی با استفاده از خرید سیم کارت فاقد هویت واقعی صورت می‌گیرد و به مالک آن دسترسی پیدا نمی‌کنیم، اپراتور مورد نظر محکوم به جبران خسارت‌های شاکی باشد که این بخش مربوط به جرائم مالی است.

طبق صحبت‌های جاویدنیا جرم‌های انجام شده تنها مربوط به مسائل مالی نمی‌باشد و در صورت لزوم باید برای جرائم غیرمالی نیز تدابیری اندیشیده شود، به عنوان مثال اگر در فضای مجازی توهینی صورت گرفت یا اسرار شخصی افشا شد و مرتکب جرم شناسایی نشد، باید خسارت‌های معنوی نیز پیش‌بینی شود و مجموعه نظام حقوقی کشور در این زمینه ورود جدی پیدا کند تا اپراتورهای تلفن همراه مکلف به ساماندهی این مساله شوند و فقط منافع خود را لحاظ نکنند.

۱۳۹۸/۱/۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت